۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85224636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز: پوشش مناسب رسانه ای اربعین مهمترین راه مقابله با دین ستیزان است

کرج - ایرنا - استاندارالبرز با اشاره به اهمیت فرهنگی ، معنوی و سیاسی اربعین حسینی و آیین های دیگر گفت: پوشش مناسب رسانه ای این آیین ها مهمترین راه مقابله با تبلیغات دین ستیزان و استکبارجهانی است.

به گزارش ایرنا" مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان البرز با تاکید بر جانمایی دائم موکب های اربعین اظهار کرد: برگزاری مراسم مذهبی، بخشی از فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می‌شود بنابراین باید شرایط لازم را برای زنده نگه داشتن این مناسبت ها را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: ما باید همچنان بسترهای چنین مراسم ارزشمندی را در استان البرز فراهم کنیم چراکه خواست و اشتیاق مردم را باید ارج نهاد.
عبداللهی گفت: به همین منظور ضرورت دارد متولیان با نظم و اهتمام ویژه ای نسبت به برگزاری مراسم در مناسبت های مختلف ورود کنند.

استاندار البرز: پوشش مناسب رسانه ای اربعین مهمترین راه مقابله با دین ستیزان است


وی افزود: در امتداد مراسم ماه صفر، هفته دفاع مقدس، هفته وحدت را داریم که باید از هم اکنون نسبت به برنامه ریزی لازم و ایجاد هماهنگی بین برگزار کنندگان و گروه های مردمی، اقدام کنیم.
استاندار البرز گفت: باید نقاط ضعف برگزاری مراسم جاماندگان اربعین احصا و در برنامه های بعدی رفع شود.
عبداللهی بیان کرد : پوشش رسانه ای چنین مراسمی می تواند بهترین راه مقابله با تبلیغات دین ستیزانه و معاندانه مستکبران در شرایط کنونی باشد.
وی افزود: برگزاری مراسم مذهبی، بخشی از فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می‌شود بنابراین باید شرایط لازم را برای زنده نگه داشتن این مناسبت ها فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha