هفته دوم لیگ آزادگان؛ ادامه صدرنشینی مس سونگون و برد انضباطی سایپا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال مس سونگون در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) با کسب دومین برد متوالی با توجه به تفاضل گل بهتر، جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز مس سونگون یک بر صفر دریای بابل را شکست داد و با کسب دومین برد متوالی ۶ امتیازی شد و به دلیل گل زده بیشتر نسبت به سایپا جایگاهش را در صدر حفظ کرد.

سایپا هم در شرایطی قرار بود امروز برابر خوشه طلایی قرار بگیرد که با توجه به عمل نکردن خوشه طلایی به تعهداتش به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و عدم صدور کارت بازی بازیکنان، این مسابقه لغو شد. بر اساس حکم انضباطی، سایپا با نتیجه ۳ بر صفر برنده اعلام شد و با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم امروز هم نفت‌وگاز گچساران توانست ۲ بر یک مس کرمان را شکست دهد و ۶ امتیازی شود. پارس جنوبی جم دیگر تیم پیروز هفته اول، در هفته دوم هم توانست با پیروزی ۳ بر یک برابر خلیج فارس ماهشهر، دومین برد را کسب کند و دیگر تیم ۶ امتیازی لیگ آزادگان در پایان هفته دوم باشد.

در سایر دیدارها، فجر شهیدسپاسی ۲ بر صفر داماش گیلان را شکست داد. خیبر خرم‌آباد برابر مس شهر بابک یک بر صفر به پیروزی رسید. شهرداری آستارا و نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسیدند و دیدار آریو اسلامشهر و شهر راز شیراز هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در تنها دیگر باقیمانده هفته دوم، فرداشب استقلال ملاثانی به مصاف چادرملوی اردکان می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha