امنیت ایران در پرتو فداکاری غیور مردانی مانند شهید «میرشکاری» است

گنبدکاووس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان گلستان در تماس تلفنی با پدر «محمد میرشکاری» یکی از ۲ شهید نیروی انتظامی در حادثه تروریستی منطقه «تفتان» استان سیستان و بلوچستان در روز ۱۵ شهریور امسال، گفت: امنیت ایران در پرتو فداکاری غیور مردانی مانند شهید «میرشکاری» است.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کلاله، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در تماس تلفنی خود، شهادت این شهید مدافع وطن و امنیت را تسلیت گفت.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: امنیت ایران اسلامی در پرتو فداکاری چنین غیور مردانی است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند.

آیت الله نورمفیدی با تسلیت و تعزیت به خانواده میرشکاری، محشور شدن آن شهید عزیز با ابا عبدالله الحسین (ع) را از خداوند متعال خواستار شد.

تروریست‌های کوردل ۱۵ شهریور همزمان با اربعین حسینی ۲ نفر از ماموران اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان «تفتان» را در حال خدمت ترور کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

در این حادثه تروریستی سروان «محمد میرشکاری» رییس اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان و سرباز وظیفه «رضا فسنقری» به فیض شهادت نائل آمدند.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha