تصادف جان ۲ شهروند کرمانشاهی را گرفت

کرمانشاه - ایرنا- رییس پلیس راهور کرمانشاه گفت: بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو ۲۰۶ و پیکان در بلوار جانبازان شهر کرمانشاه امروز سه‌شنبه؛ ۲ نفر جان باختند و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ «محمد حیدری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ افزود: این سانحه رانندگی دلخراش امروز ساعت هشت صبح در بلوار جانباران به دلیل انحراف و بی احتیاطی رانند وانت نیسان به خط مخالف اتفاق افتاده است.

وی گفت: بر اثر این تصادف راننده وانت نیسان و راننده پژوه ۲۰۶ که در خط مخالف در حال عبور بود؛ بر اثر برخورد مستقیم جان باختند و ۲ نفر نیز مجروح شد که با حضور به موقع اوژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرهنگ حیدری در ادامه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه آمار فوتی های تصادفات درون شهری استان کرمانشاه؛ ۱۰ نفر کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۲۵ هزار ۴۵ کیلومتر مربع، یک و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

استان کرمانشاه دارای هشت هزار و ۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراهی است که از این میزان ۴۶۷ کیلومتر آن بزرگراه، ۴۷۳ کیلومتر راه اصلی، هزار و ۸۹۱ کیومتر راه فرعی و پنج هزار و ۲۲۰ کیومتر راه روستایی است.

همچنین ۹۲ درصد حمل و نقل در استان کرمانشاه از طریق جاده، پنج درصد هواپیما و سه درصد با قطار صورت می گیرد.

۶۸۰ هزار دستگاه خودرو در استان کرمانشاه موجود است که ۶۵ درصد از آنها در شهر کرمانشاه در حال تردد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha