رونمایی از پوستر گوش‌شکسته‌های ایران در بلگراد + عکس

تهران- ایرنا- فدراسیون کشتی از پوستر قهرمانان این رشته در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد رونمایی کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان از ۲۵ شهریور در بلگراد آغاز و تا دوم مهرماه ادامه دارد. این رقابت‌ها نخستین گزینشی المپیک پاریس به شمار می‌رود. در این دوره از مساباقت پنج نفر برتر هر وزن سهمیه مستقیم المپیک ۲۰۲۴ پاریس را بدست خواهند آورد.

مدعیان کشتی آزاد در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم برای رسیدن به سهمیه پاریس تلاش خواهند کرد و در کشتی فرنگی نیز در اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰کیلوگرم اوزان المپیکی به شمار می‌رود.

رونمایی از پوستر گوش‌شکسته‌های ایران در بلگراد + عکس

پس از برگزاری از برگزاری چهار دوره انتخابی تیم ملی میلاد والی زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم، امیر محمد یزدانی در وزن ۷۰کیلو گرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیر علی آذرپیرا در وزن ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیر حسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نمایندگان کشتی آزاد در بلگراد معرفی شدند. همچنین پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم، دانیال سهرابی در ۷۲ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم، علیرضا مهمدی در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلو ترکیب تیم ملی فرنگی را در مسابقات جهانی تشکیل می‌دهند.

رونمایی از پوستر گوش‌شکسته‌های ایران در بلگراد + عکس

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha