برگزاری نخستین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی

تهرن - ایرنا -  جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان کل کشور و با حضور جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از قوع جرم قوه قضاییه و دبیر ستاد و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش ایرنا از دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمد موحدی آزاد روز سه‌شنبه در نخستین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی کشور با اشاره به اهمیت فراوان برگزاری باشکوه انتخابات در سطح کشور، اظهار داشت: انتخابات در کشور ما یک امر ضروری و بسیار اثرگذار در مدیریت کشور است. انتخابات موجب تقویت بنیه کشور در همه عرصه‌ها است و در نهایت تقویت و اقتدار نظام را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری مستمر و مداوم انتخابات در کشور یک افتخار ماندگار است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به نظر و رأی مردم اعتقاد جدی دارد و در هیچ زمانی برگزاری انتخابات منتفی نشده است؛ نمونه بارز این نگاه را می‌توان در دوران جنگ تحمیلی مشاهده کرد که کشور درگیر شرایط سخت نظامی و اقتصادی بود اما حتی یک دوره از برگزاری انتخابات در کشور منتفی نشد.

موحدی آزاد به تلاش دشمن در ناامید کردن مردم به نظام و عدم مشارکت در انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: دشمن در همه سال‌های پس از انقلاب اسلامی سعی کرده است مردم و ملت ایران را به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کند و مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد.

وی افزود: همه مسئولان و مردم وظیفه سنگینی در باشکوه تر شدن انتخابات دارند و باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا مشارکت مردم همچون گذشته بالا و موجب سرافرازی نظام باشد. به طور یقین همه ما مدیون امام راحل (ره) و خون مطهر شهدا هستیم و باید امانتدار این دستاورد بزرگ باشیم.

دادستان کل کشور گفت: با حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، همچون گذشته دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده و مردم بصیر و انقلابی ایران برگ زرین دیگری را به تاریخ این کشور اضافه خواهند کرد.

در این جلسه، اعضای ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی کشور به بیان گزارش‌های تحلیلی و تخصصی خود پرداختند و اقدامات انجام شده و در دست اقدام خود در برگزاری انتخابات را ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha