۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85227050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکارچیان شهر خوزی شهرستان مُهر سلاح بر زمین گذاشتند

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85227050
شکارچیان شهر خوزی شهرستان مُهر سلاح بر زمین گذاشتند

شیراز-ایرنا-گردهمایی دوستداران محیط زیست شهر خوزی شهرستان مُهر با حضور رییس محیط زیست این شهرستان در مراسم خداحافظی با اسلحه و انس با طبیعت خوزی برگزار شد، در این گردهمایی شکارچیان سلاح بر زمین گذاشتند و برای انس و دوستی با طبیعت هم پیمان شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهر روز سه‌شنبه در حاشیه این نشست و دیدارانجمن محیط زیستی شهرخوزی با یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان مهر گفت: پیمان دوستی با طبیعت در شهر خوزی با حضور همه اقشار استادان دانشگاه، دانشجویان ، کارمندان، دامداران، کشاورزان، معلمان و شکارچیان برقرار شده است.

علیرضا فرجی اضافه کرد: هدف آنها همکاری همه جانبه به منظور فرهنگ سازی وحفظ حیات وحش وطبیعت است که ازمدتها فعالیت خود را آغاز کرده اند، آنها دردامن طبیعت زیبای تنگ خوزی برای اعلام همبستگی، عهد با طبیعت و پیمان دوستی باسبزپوشان طبیعت دورهم گرد آمده وعده ای ازشکارچیان درمیان دیگر دوستداران طبیعت تفنگ خود را بر زمین گذاشته و با اسلحه خداحافظی کردند.

شکارچیان شهر خوزی شهرستان مُهر سلاح بر زمین گذاشتند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهر در ادامه خاطر نشان کرد: اهمیت محیط زیست و حفظ آن و اهمیت حضور تشکل ها در کنار حافظان طبیعت موضوعی است که باید به عنوان اولویت به آن نگریست، سمن های محیط زیستی مصداق واقعی مردم پایه بودن محیط زیست است و می توانند در بحث‌های پایشی و نظارتی در کنار محیط زیست در چهارچوب قوانین مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: تشکل‌های زیست محیطی برای اشاعه فرهنگ محیط زیستی نقش بسزایی دارند و ایجاد این نگرش در جامعه ظرفیت بزرگی است که می‌تواند به عنوان یک راهکار در حفظ و حراست از محیط زیست تاثیرگذار باشد.

علی اسدی همیارمحیط زیست و استاد دانشگاه هم در این گردهمایی اظهار داشت: انس و دوستی با طبیعت موضوعی است که باید فرهنگ سازی شود و به عنوان یکی از الزامات حیات وارد زندگی همه ما شود.

حسین گل پرور فعال محیط زیست هم در این گردهمایی با تقدیر از اقدام در خور تحسین شکارچیان برای وداع با اسلحه اظهار داشت: حضور اقشار مختلف در این جمع هرکدام به نوبه خود اهمیت محیط زیست و اهمیت حضورتشکل ها در کنارسازمان را گوشزد می کند، وقت آن رسیده که به یاری سبزپوشان محیط زیست بشتابیم و به روشهای ممکن برای حفظ محیط‌زیست به آنها کمک کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha