۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۵۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85227104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس طایفه دلاکه در زیرکوه: بیانات رهبر معظم انقلاب باید عملیاتی شود

بیرجند- ایرنا- یکی از سران طوایف خراسان جنوبی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بر وحدت و امنیت ملی تاکید داشتند که باید همه افراد جامعه به ویژه ما سران طوایف بیش از گذشته در راستای تقویت وحدت و امنیت در جامعه تلاش کنیم تا این امر عملیاتی شود.

محمدحسین دلاکه سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: همچنین رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاکید داشتند که نگذارید دشمن وحدت ملی را به هم بزند که باید همه ما هوشیار و با بصیرت در این مسیر حرکت کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تضعیف قدرت‌های استعماری و برآمدن قدرت‌های جدید منطقه‌ای و جهانی، بیان کرد: بیانات رهبری دلگرم کننده و امید آفرین است که امیدواریم با تحقق آن نظام به قله‌های پیشرفت و تعالی برسد.

رئیس طایفه دلاکه شهرستان زیرکوه عنوان کرد: ایشان در این دیدار بر ایجاد خط آهن شمال به جنوب برای اتصال استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به شبکه ریلی تاکید کردند، این خواسته چندین ساله مردم منطقه بود که محقق نشده اما به همت دولت سیزدهم در دستورکار قرار گرفته که امیدواریم هرچه سریعتر رقم بخورد.

وی با ابراز خرسندی از دیدار با رهبر معظم انقلاب به عنوان خواسته قلبی چندین ساله‌اش گفت: این دیدار توفیقی بود که نصیب ما شد و حتما فرمایش مقام معظم رهبری را که با گوش و جان شنیده‌ایم در راستای تحقق آن با توجه به زندگی در منطقه تقریبی، تلاش خواهیم کرد.

دلاکه ادامه داد: دیدار با رهبر معظم انقلاب توفیقی بود که نصیب من شد و سالها آرزوی دیدار با معظم له را در سینه داشته‌ام که خوشبختانه به آرزوی قلبی‌ام رسیدم.

جمعی از مردم استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان روز دوشنبه بیستم شهریور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی روز یکشنبه در قالب ۳۵ دستگاه اتوبوس عازم تهران شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha