مالک نساجی: می‌خواهیم به مراحل بالا در لیگ قهرمانان آسیا برسیم

تهران ایرنا- مالک باشگاه نساجی گفت: هیچ حمایتی از سوی مسئولان استانی نداریم و نیازی هم نداریم چرا که خودمان ارتش یک نفره هستیم و می‌خواهیم به مراحل بالا در لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، رضا حدادیان در مورد شرایط تیم فوتبال نساجی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: از سوی استان هیچ حمایتی نمی‌شود و نیازی هم نیست ما خودمان ارتش یک نفره هستیم و با دعای خیر مردم این تیم را به مراحل بالای لیگ قهرمانان خواهیم رفت‌.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از حمایت مسئولان استانی قطع امید کرده است؟ گفت: آن شهر هیچ امکاناتی و ساختاری ندارد. حتی یک ورزشگاه خوب در این استان نیست. من کاری به قائمشهر ندارم اما استان مازندران باید یک ورزشگاه دست کم ۲۵ هزار نفری داشته باشد. خیلی از فوتبالیست‌ها از استان مازندران هستند.

مالک باشگاه نساجی تاکید کرد: دیگر آن دوران تمام شده که بگوییم از زمین خاکی فوتبالیست پیدا شود، چراکه فوتبال در حال پیشرفت است. فوتبال ورزش نیست بلکه یک صنعت است و باید زیر ساخت داشته باشد تا پیشرفت کند.

وی ادامه داد: کارخانه‌های صنعتی بزرگی در مازندران داریم. نساجی آبروی یک استان است و تنها متعلق به یک شهر نیست. دوست داشتیم در بازی‌های آسیایی به ما کمک کنند تا تیم را بهتر و قوی‌تر راهی لیگ قهرمانان کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

مالک نساجی در مورد معرفی ورزشگاه آزادی برای میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: در ورزشگاه آزادی زحمت بسیار زیادی کشیده شده و حتی در حال بازسازی، درهای ورزشگاه بسته نشده است. در هر متر مکعب، ۲۰۰ کیلوگرم وزن سکوهای ورزشگاه کم شده که کار قشنگی است.

وی اضافه کرد: شرایط فوتبال باید درست شود و ما به فوتبال آمدیم که شرایط درست را ببینیم. من می‌گویم فوتبال صنعت است و باید چرخ آن بچرخد تا پول در بیاید، اما صنعت فوتبال ما ورشکسته است. ما از فوتبال باید حق پخش تلویزیونی تبلیغات و فروش پیراهن داشته باشیم اما هیچ درآمدی نداریم و فقط جریمه می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha