واژگونی تریلی در جاده حاجی‌آباد به بندرعباس جان راننده‌اش را گرفت

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلی در جاده حاجی‌آباد به بندرعباس ، راننده آن جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر هرمزگان، مختار سلحشور روز چهارشنبه در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر حادثه واژگونی تریلی در جاده حاجی‌آباد به بندرعباس حوالی روستای «گیشان غربی» در ساعت ۱۵ دقیقه بامداد امروز ۲۲ شهریور، ۲ تیم امداد و نجات هلال احمر از پایگاه بین شهری آب‌شیرین در حوالی فین به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های امداد و نجات همراه با ۲ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به محل اعزام شدند که عملیات رهاسازی راننده از دستگاه تریلی افزون‌بر ۲ ساعت به طول انجامید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اظهار کرد: این حادثه بر اثر انحراف و واژگونی تریلی رخ داده است که منجر به فوت راننده‌اش شد.

جاده بندرعباس به حاجی‌آباد و سیرجان از مسیرهای اصلی ترانزنتی کشور بوده که روزانه شاهد رفت و آمد بسیار بالای وسایل نقلیه سنگین است که بارهای تجاری و ترانزیتی را از بندر شهید رجایی به سایر مقاصد و برعکس جابه‌جا می‌کنند. در صورت ایجاد حمل مستقیم بار از کِشتی به ریل و از ریل به کِشتی علاوه‌بر افزایش ظرفیت ترانزیت کالا در این بندر از ترافیک مسیر بندرعباس به حاجی‌آباد و سیرجان و مسیر برعکس کاسته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha