سیفی: احساس جوان ۲۰ ساله را دارم/ دوست دارم با شکست چینی‌ها طلا بگیرم

تهران- ایرنا- کاپیتان پرافتخار تیم ملی ووشو ایران که اخیرا وارد ۳۴ سالگی شده است، گفت: باور کنید احساس یک جوان ۲۰ ساله را دارم و با قدرت برای رسیدن به موفقیت، تمرین می‌کنم.

محسن محمدسیفی پرافتخارترین ووشوکار ایران و یکی از ستاره‌های بی چون‌وچرای این رشته در سطح جهان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایطش برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: وضعیتم خوب است و از نظر بدنی و روحی، کاملا آماده هستم. باید از کادر فنی تشکر کنم، چرا که آنها علاوه بر اینکه مربی هستند، رفاقت خوبی با ملی‌پوشان دارند که این مساله بسیار مهم است.

وی افزود: مثل همیشه با تمام وجود تمرین کردم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با صد درصد توان وارد بازی‌های آسیایی خواهم شد.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی، گفت: فکر می‌کنم در وزن من نماینده چین در بازی‌های آسیایی حاضر شود که اتفاقا بسیار خوب است. کسب مدال طلا با شکست دادن چینی‌ها برایم لذت بیشتری دارد.

سیفی که اخیرا وارد ۳۴ سالگی شده در خصوص اینکه به‌نظر می‌رسد همچنان انگیزه یک ورزشکار جوان را دارد، بیان کرد: باور کنید احساس می‌کنم یک جوان ۲۰ ساله هستم و با قدرت تمرین می‌کنم. پخته‌تر شده‌ام اما تمریناتم همچون سال‌های گذشته با فشار زیاد دنبال می‌شود و اصلا کم نمی‌گذارم.

سیفی: احساس جوان ۲۰ ساله را دارم/ دوست دارم با شکست چینی‌ها طلا بگیرم

وی در خصوص سایر هم تیمی‌های خود در تیم ساندا، گفت: علاوه بر من، یوسف صبری، افشین سلیمی و شجاع پناهی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند. تیم جوان و با انگیزه‌ایی داریم و همیشه تجاربم را در اختیار آنان گذاشته‌ام. مطمئن باشید اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نتایج درخشانی از تیم ساندای ایران رقم خواهد خورد.

سیفی در خصوص فاصله کوتاه بین بازی‌های آسیایی با جهانی آمریکا، گفت: تا این لحظه روادید آمریکا برای تیم ما صادر نشده است. ابتدا به هانگژو فکر می‌کنم و پس از بازگشت، دوباره تمرینات را پیگیری می‌کنم. این دو رقابت برایم خیلی مهم است و می‌خواهم بهترین نتایج را بگیرم.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود در پایان بازی‌های آسیایی و جهانی قصد خداحافظی از تیم ملی ووشو را دارد، توضیح داد: باور کنید هنوز در این خصوص فکری نکرده و تصمیم نگرفته‌ام که بخواهم به صورت کامل وارد دنیای مبارزات حرفه‌ای شوم یا همچنان در ووشو کارم را دنبال کنم.

سیفی در پایان در خصوص حضورش در دنیای مربیگری، گفت: واقعیت این است که به مربیگری فکر نمی‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha