مربی تیم ملی قایقرانی: یک پاروزن ذخیره به بازی‌ها اعزام می‌کنیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی قایقرانی گفت: یک نفر ذخیره به بازی‌های آسیای اعزام می‌کنیم تا اگر یکی از ورزشکاران دچار چالش شد، بتوانیم در قایق گروهی از آن فرد استفاده کنیم.

مهسا مجللی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره اردوی تیم ملی قایقرانی، اظهار داشت: در حال حاضر اردوها در حال برگزاری است و از زمانی که پدرو سنا سرمربی برزیلی هدایت تیم را برعهده گرفت به مدت یکسال و هشت ماه در اردو بسر می‌بریم. ملی‌پوشان سی و یکم شهریور ساعت ۹ شب به هانگژو اعزام می‌شوند.

وی افزود: هشت ورزشکار از استان‌های مختلف راهی بازی‌ها خواهند شد که ۵ پاروزن در بخش کایاک و ۳ پاروزن در بخش کانو به مصاف رقیبان می‌روند. یک نفر هم ذخیره است تا اگر یکی از ورزشکاران دچار چالش شد، بتوانیم در قایق گروهی از آن فرد استفاده کنیم.

مربی تیم ملی قایقرانی عنوان کرد: پاروزنان اکنون در اوج آمادگی بسر می‌برند تا نتایج خوبی در بازی‌ها کسب کنیم. بازی‌های آسیایی آوردگاه سخت و رقابت در آن دشوار است، امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

وی ادامه داد: عمق آب دریاچه ورزشگاه آزادی کم شده و ورزشکاران را دچار چالش کرده با این وجود علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون پیگیری لازم را کرد و سرپرست وزارت ورزش هم برای بازدید از دریاچه آمد و تلاش کردند تا مشکل برطرف شود. قرار بر این شد تا برداشتی از آب دریاچه تا زمان بازی‌ها نشود که خوشبختانه شرایط اکنون بهتر شده است.

مجللی یادآور شد: با این شریط فشار روی ورزشکاران بیشتر می‌شود و چاره دیگری برای تمرین نداریم زیرا نزدیک بازی‌ها هستیم. پدرو هم از زمانی که آمد عنوان کرد که ورزشکاران ایرانی بسیار بااستعداد هستند و می‌توانند نتایج خوبی بگیرند اما الان نظر وی را درباره تیم نمی‌دانم.

وی خاطرنشان کرد: رقبای آسیایی همه سرسخت هستند. کشورهایی چون چین، قزاقستان، ازبکستان، سنگاپور، کره‌جنوبی و تایلند در حال رشد هستند و پیشرفت کرده‌اند. همه تلاشمان را برای کسب مدال می‌کنیم. بعد از بازی‌ها هم نتایج تیم ارزیابی می‌شود و فدراسیون برنامه‌های کسب سهمیه را بررسی می‌کند. امیدوارم همه تیم‌های اعزامی به ویژه قایقرانان به سکوهای افتخار برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha