۶۴ ایستگاه در بقاع متبرکه به زائران پیاده مسیرهای منتهی به مشهد خدمات می‌دهند

مشهد-ایرنا- مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و افزایش حضور زائران پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد ۶۴ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه امامزادگان مستقر در این مسیرها به زائران خدمات رسانی می کنند.

حجت الاسلام محمد جمشید احمدزاده قناد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ایستگاه ها در مسیرهای سرخس به مشهد، رضویه به مشهد، سبزوار به مشهد، قوچان به مشهد، گناباد به مشهد مستقر شده و به صورت شبانه روزی خدماتی از جمله پذیرایی (ناهار، شام، صبحانه و میان وعده)، اسکان، استراحت موقت، امدادرسانی و خدمات فرهنگی ارایه می دهند.

وی در پاسخ به سوال ایرنا در خصوص میزان زائران پیاده ای که تاکنون از خدمات ایستگاه های صلواتی در بقاع متبرکه بهره گرفته اند افزود: این آمار در انتهای ماه صفر قابل ارایه خواهد بود اما تاکنون به زائران زیادی در بقاع متبرکه خدمات ارایه شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در ایستگاه های منتهی به شهر مشهد ۱۱۰ زن و مرد مبلغ به زائران خدمات فرهنگی ارایه می دهند و در کنار آن برنامه هایی از جمله سخنرانی، توزیع محصولات فرهنگی و مداحی انجام می گیرد.

احمدزاده افزود: اقامت موقت و اضطراری نیز با مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مساجد، حسینیه ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی انجام می شود که تا روز گذشته این خدمات به ۶۰ هزار زائر ارایه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha