۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85230118
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قاتل ۲ بازاری در کرمانشاه دستگیر شد

کرمانشاه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری قاتل ۲ نفر از کسبه یکی از مجتمع های تجاری شهر کرمانشاه خبر داد. 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به حادثه قتل ۲ نفر از کسبه یکی از مجتمع های تجاری شهر کرمانشاه، اظهار کرد: پنجشنبه گذشته (۲۳ شهریور) به دنبال اختلاف صنفی میان ۲ کسبه یکی از مجتمع های تجاری شهر کرمانشاه نزاعی رخ می دهد که با بالا گرفتن درگیری یکی از طرفین با استفاده از سلاح کلت کمری دیگری را به قتل می رساند.

وی افزود: قاتل همچنین یکی دیگر از کسبه را هم که برای میانجی گری وارد عمل شده بود را نیز به قتل می رساند و بلافاصله از صحنه جرم متواری می شود.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: پس از اعلام گزارش این حادثه دستورهای ویژه ای برای دستگیری قاتل صادر و با رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم به قصد خروج از کشور به یکی از مرزهای شمال غربی گریخته اما به دلیل تحت کنترل بودن مرز از آنجا نیز متواری شده و به یکی از شهرهای تابعه استان تهران می رود.

وی تاکید کرد: در نهایت با اشراف دقیق اطلاعاتی، ساعت ۳ بامداد در یکی از خیابان های این شهر دستگیر و به کرمانشاه منتقل شد.

کریمی خاطرنشان کرد: متهم به قتل تحویل پلیس آگاهی استان داده شده و متعاقبا اخبار تکمیلی را به مردم اطلاع خواهیم داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha