۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85230739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم گرد و غبار در کرمان/ هوای استان خنک‌تر می‌شود

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85230739
تداوم گرد و غبار در کرمان/ هوای استان خنک‌تر می‌شود

کرمان- ایرنا- کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در ادامه ناپایداری‌های جوی روزهای گذشته برای نیمه شرقی و برخی مناطق شمالی این استان از امروز (یکشنبه) تا سه‌شنبه وزش باد همراه با گردو غبار پیش‌بینی می شود البته این گردو غبار به حدی نیست که در مسیرهای ارتباطی به استان‌های همجوار اختلال ایجاد کند.

میترا یاوری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ممکن است مدت زمان پدیده گردو غبار در مناطق پیش‌بینی شده تا آخر هفته تداوم یابد که در صورت لزوم هشدارهای لازم صادر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز تا سه‌شنبه افزایش ابر، رگبار و رعدو برق برای جنوب و جنوب غرب استان کرمان پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: این ناپایداری ها در ساعات بعد ازظهر و بیشتر در ارتفاعات این مناطق خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: در اثر این بارش‌ها در جنوب و جنوب غرب این استان، احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی دور از انتظار است زیرا بیشتر این بارش‌ها به صورت نقطه‌ای است که در نهایت ممکن است به صورت جاری شدن روان‌آب نمود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در ۲ روز آینده تغییرات محسوسی دمایی در استان کرمان نداریم، تاکید کرد: از روز چهارشنبه هفته جاری دمای هوا در استان کاهش خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha