پاکدل: قول مدال نمی‌دهم/ برای اعزام وویوویچ و اورعی مشکل داریم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون هندبال، گفت: قول کسب مدال در بازی‌ها آسیایی هانگژو را نمی‌دهم، چراکه رقبای قدرتمندی داریم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در نشست خبری پیش از اعزام تیم ملی هندبال به بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: برای اعزام وویوویچ، اورعی و نوروزی‌نژاد مشکل داریم که امیدوارم زودتر حل شود.

وی افزود: در رده پایه خیلی قوی هستیم و نسل خوبی داریم. در بخش دختران هم تلاش می‌کنیم تا کادر خوبی انتخاب کنیم و زمان را از دست ندهیم. سه نسل در پایه داریم تا به تیم ملی برسانیم.

رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: کویت ۵ سال تعلیق بود اما برگشته و هفته گذشته خیلی پرقدرت موفق شد، بحرین را مغلوب کند. اعلام نکردم در بازی‌ها مدال می‌آوریم، زیرا رقبای قدری در آسیا حضور دارند. سخت‌ترین گروه در بازی‌ها، گروه ماست. باید همه وجودمان را برای کسب مدال به کار بگیریم. در بخش دختران کار ما راحت‌تر بود اگر به بازی‌ها اعزام می‌شدند.

وی عنوان کرد: در مورد مقام و مدال هیچ قولی ندادم و مرکز نظارت کمیته کارشناسی کرد که ما بین رتبه‌های چهارم تا پنجم قرار می‌گیریم. تیم ما در حال حاضر ناقص است که کار را برای کسب مدال سخت می‌کند.

پاکدل یادآور شد: سیدعلیرضا موسوی و محمود اورعی را نداریم. پویا نوروزنژاد هم که به نوعی آچارفرانسه تیم است را نخواهیم داشت. برخی مواقع کار از دست ما خارج است. داستان ما با والیبال متفاوت است.

وی درباره قرارداد ملی‌پوشان گفت: همه ملی‌پوشان صاحب تیم شدند. قرارداد وسلین سنگین سپاهان بود و ما دو قرارداد مجزا داریم که یک قرارداد مجزا با سپاهان و یک قرارداد مجزا با ما دارد.

رئیس فدراسیون هندبال، ادامه: به نظر می‌رسد با این باشگاه به توافق رسیدند که وسلین دوستانه از آنها جدا شود. تیم ما مانند چند سال گذشته نیست و هندبال ما امروز در نقطه‌ای قرار گرفته که در عرصه جهانی به ما احترام می‌گذارند. زمانی درخواست بازی دوستانه می‌دادیم، سایر کشورها رد می‌کردند اما الان از مراکش، روسیه و کشورهای دیگر پیشنهاد بازی دوستانه داریم.

رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: در هر دو دوره گذشته بازی‌های آسیایی پنجم شدیم و به مدال نرسیدیم و اینکه الان بخواهیم مدال بگیریم، توقع زیادی است. ویوویچ تا بهمن و بعد از قهرمانی آسیا قرارداد دارد و بهد از آن باید با وی مذاکره کنیم. او مربی بزرگی است و به هندبال ما کمک بزرگی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha