پایان تابستان و اوج سفرهای جاده ای در البرز/ رانندگان سفرها را مدیریت کنند

کرج - ایرنا- رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان و اوج گرفتن سفرها ، رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راههای استان اطلاع کسب کنند.

سرهنگ "پیمان کرمی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد : هموطنانی که قصد سفر دارند نسبت به مدیریت زمان سفر خود اقدام کنند تا شاهد ترافیک سنگین تر به ویژه در جاده کرج - چالوس نباشیم.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود در روزهای پایانی فصل تابستان شاهد بار ترافیکی سنگین و افزایش سفر در راه های استان البرزباشیم که انتظار می رود رانندگان همکاری بیش از پیش با پلیس راه داشته باشند.
کرمی تاکید کرد: چنانچه رانندگان قصد سفر به استان های شمالی کشور از آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس را دارند درصورت ترافیک سنگین می توانند از محورهای جایگزین استفاده کنند.

پلیس راه البرز :  رانندگان قبل از مسافرت از وضعیت راه ها اطلاع کسب کنند


وی بیان کرد : پایگاه های ثابت و سیار پلیس پلیس راه البرز وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را دراوج سفرها رصد می کنند.

کرمی گفت: مسافران با برنامه ریزی مناسب پرهیز ازعجله وشتاب توام با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به رانندگی کنند.

پلیس راه البرز :  رانندگان قبل از مسافرت از وضعیت راه ها اطلاع کسب کنند


فرمانده پلیس راه البرز گفت: مسافران هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند ، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
به گزارش ایرنا، ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های استان البرز است و در زمان تعطیلی ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۵۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha