۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85231195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید دادستان همدان برای حل مشکلات روستای کنجینه

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85231195
تاکید دادستان همدان برای حل مشکلات روستای کنجینه

همدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز همدان برحل مشکلات اهالی روستای کنجینه تاکید کرد و گفت: مشکلات این روستا با ورود و پیگیری مردم، عمل نهادهای خدمات رسان نظیر شرکت برق، آب و فاضلاب و بنیاد مسکن به وعده ها حل می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب همدان «حسن خانجانی موقر» روز دوشنبه در بازدید میدانی از روستای کنجینه و بررسی مطالبات اهالی این روستا اظهار کرد: به دنبال درخواست اهالی کنجینه برای حضور در روستا و بازدید میدانی از وضعیت موجود، با همراهی مسوولان از جمله بخشدار، مدیران آب و فاضلاب، برق و بنیاد مسکن از این منطقه بازدید به عمل آمد.

وی اضافه کرد: نبود شبکه فاضلاب و بی سرو سامانی در نحوه تخلیه فاضلاب، وجود تیر چراغ برق در اراضی مردم و آسفالت نبودن معابر اصلی از مشکلات طرح شده و مطالبه به حق اهالی روستا بود.

دادستان عمومی و انقلاب همدان افزود: به گفته مدیران مربوطه اعتبار لازم برای اصلاح شبکه و جا به جایی تیرهای چراغ برق این روستا تأمین شده و پس از بازنگری طرح بهسازی روستا توسط بنیاد مسکن، به زودی خواسته اهالی محقق می شود.

خانجانی موقر درباره خاکی بودن بخشی از معابر اصلی این روستا نیز گفت: هر چند براساس گفته مسوولان بنیاد مسکن اعتبار این مهم تامین نشده اما با ورود دهیار برای جدول کشی اطراف خیابان و ورود بنیاد مسکن و بهره گیری از قیر رایگان این مشکل حل شدنی است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود دهیاری و بخشداری با همیاری اهالی و خودیاری آنها اقدامات لازم برای تسریع د راجرای این طرح ها انجام دهند.

دادستان همدان بیان کرد: با توجه به مشکل تأمین اعتبار، مطالعات طرح لوله کشی فاضلاب روستایی انجام نشده و روند آن هم طولانی خواهد بود.

خانجانی افزود: مدیر آبفای شهرستان وعده داد که در صورت مشارکت اهالی محل، طرح مشاوره ای اجرای شبکه فاضلاب (قرار دادن لوله های فاضلاب در چه عمق و چه اندازه) را رایگان انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha