رقابت وفایی با قهرمان ۱۲ دوره زنان در رقابت‌های بین‌المللی قهرمانی اسنوکر۲۰۲۳

تهران- ایرنا- حسین وفایی در دور دوم رقابت‌های بین‌المللی قهرمانی اسنوکر۲۰۲۳ با ریان ایونز به رقابت می‌پردازد.

به گزارش ایرنا، دور مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی قهرمانی اسنوکر۲۰۲۳، از ۲۷ شهریور تا ۱ مهر ۱۴۰۲ در شفیلد کشور انگلستان با حضور برترین بازیکنان جهان برگزار می‌شود.

حسین وفایی، تنها و برترین اسنوکرباز حرفه‌ای کشورمان نماینده ایران در این مسابقات است که از روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۲ به وقت تهران مقابل رین ایوانز اولین رویارویی خود را شروع می‌کند. برنده این دیدار به صورت مستقیم به جدول اصلی رقابت ها راه پیدا می‌کند.

وفایی درحال حاضر در جایگاه ۱۷ جهانی و حریف او در جایگاه ۱۰۴ قرار دارد؛ با این حال آدامز موفق ترین بازیکن اسنوکر زن تاریخ و یک پیشگام واقعی برای اسنوکر زنان در قرن بیست و یکم بوده است و رکوردهای بسیاری را در تور جهانی اسنوکر دارد.

او ۱۲ مرتبه قهرمان جهان اسنوکر بانوان شده و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱، رکورد برد ۹۰ مسابقه متوالی را در تور از آن خود کرد، و رکورد قبلی که ۶۹ برد متوالی آلیسون فیشر بود را شکست. وی تا به امروز موفق به کسب ۵۷ عنوان بی بدیل رویدادهای رنکینگی شده اما با تمام افتخاراتی که دارد، آمادگی حسین وفایی در نسبت به رنکینگ جهانی، بیشتر از او به نظر می‌آید و به نظر می‌رسد رقابت خیلی سختی پیش روی وفایی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha