۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85231566
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق مسلح تهران و کرج در گیلان به دام افتاد

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85231566
سارق مسلح تهران و کرج در گیلان به دام افتاد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از شناسایی و دستگیری یک متهم تحت تعقیب پرونده‌های سرقت مسلحانه تهران و کرج در بخش خورگام این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ عیسی روشن‌قلب از ارجاع یک فقره نیابت قضایی به فرماندهی انتظامی رودبار مبنی بر دستگیری سارق سابقه‌دار با ۲۱ فقره پرونده سرقت خشن و مقرون به آزار در استان‌های کرج و تهران خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد و بخش انتظامی خورگام با انجام اقدامات فنی و نامحسوس نسبت به شناسایی متهم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد سابقه‌دار با حکم ۱۵ سال حبس در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای منطقه خورگام این شهرستان دستگیر شد، بیان کرد: متهم که ۹ سال متواری بوده در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سارق ۳۳ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

مرگ عابرپیاده در رشت

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از برخورد خودرو سواری پژو با عابر پیاده در بلوار امام خمینی(ره)شهر رشت خبر داد و گفت: متاسفانه عابر پیاده در این حادثه جان باخت.

سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف بین یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با عابر پیاده در بلوار امام شهر رشت از سمت منظریه به فرهنگ، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس در محل حادثه و پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر حین تردد در آدرس اعلامی و به علت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه با یک عابر پیاده برخورد کرده است، افزود: فرد مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس استان گیلان بیان کرد: متاسفانه برخلاف تلاش‌های کادر درمان، عابر ۶۵ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رانندگان خطرات و جوانب بی‌توجهی در رانندگی را جدی نگرفته و با اقدامات خطرآفرین، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند که این مسئله عواقب جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

دستگیری ۲ سارق منازل در آستانه اشرفیه

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی آستانه‌ اشرفیه از دستگیری ۲ سارق با اعتراف به چهار فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه این افراد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وسایل سرقتی کشف شد.

سرهنگ رضا شمسایی با اعلام اینکه طی روزهای گذشته در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان آستانه اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با تلاش شبانه‌روزی و تقویت گشت‌های نامحسوس، موفق شدند ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه از اعتراف این افراد به چهار فقره سرقت منزل و کشف ۱۶ وسیله سرقتی از قبیل آبگرمکن، هود، سبزی خردکن، اتو، کولر گازی، جارو برقی، گاز رومیزی، تلویزیون، چرخ گوشت، مولینکس و دی‌وی‌دی سرقتی از مخفیگاه آنان خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سارقان ۳۲ و ۳۶ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و روانه زندان شدند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha