۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85232473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۰ هزار متر مربع از معابر روستایی سرخس آسفالت شد

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85232473
۱۳۰ هزار متر مربع از معابر روستایی سرخس آسفالت شد

مشهد- ایرنا- فرماندار سرخس گفت:۱۳۰ هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان طی سال جاری و مطابق مصوبات سال گذشته آسفالت شد که رکورد قابل توجهی محسوب می شود.

حسن نوری زاده روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اهمیت این کار وقتی مشخص می شود که بدانیم مجموع آسفالت معابر روستایی شهرستان در مجموع چهار سال گذشته ۱۳ هزار مترمربع بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۶ هزار متر مربع نیز از معابر روستایی شهرستان سنگ فرش شده است.

فرماندار سرخس گفت: علاوه بر این از ابتدای سال تاکنون ۱۲۷ هزار مترمربع زیرسازی و آماده سازی معابر روستایی نیز انجام شده و یا در حال انجام است که دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

نوری زاده در خصوص دلایل دستیابی به این رکورد در آسفالت معابر روستایی افزود: پارسال همه دستگاه های خدمت رسان از جمله آب، برق، گاز و راه و شهرسازی را با تمرکز بر توسعه روستایی پای کار آوردیم و از امکانات موجود هر دستگاه برای اجرای طرح ها بهره گیری شد.

وی اضافه کرد: رونق گازرسانی به روستاها، تامین آب شرب چند روستا و آسفالت جاده های روستایی از جمله دیگر دستاوردهای هم افزایی و استفاده از ظرفیت سازمان های خدمت رسان در حوزه روستایی بوده است.

شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۸۱ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha