۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85232643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی تداوم توفان شن در کرمان؛ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد

کرمان- ایرنا- کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: با شدت گرفتن وزش بادها و تداوم شرایط انتقال ریزگرد از استان‌های همجوار و دیگر کشورها، افزایش غلظت غبار و خیزش گرد و خاک در اغلب مناطق به ویژه مناطق شمالی، غربی و نوار شرقی این استان از امروز(سه‌شنبه) تا ابتدای هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

میترا یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پدیده گردو خاک در مناطق مذکور سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود، ادامه داد: در اثر این پدیده احتمال اختلال در مسیرهای ارتباطی استان با استان‌های همجوار وجود دارد و باید شهروندان در عبور از این مسیرها احتیاط لازم را داشته باشند.

پیش‌بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان همچنین با اشاره به اینکه آسمان هوا در اکثر مناطق استان از امروز(سه‌شنبه) تا فردا(چهارشنبه) به صورت ابری و نیمه ابری خواهد بود، گفت: در ساعات بعد از ظهر امروز بارش پراکنده باران در ارتفاعات جنوب و جنوب غرب این استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بارش باران در مناطق پیش‌بینی شده به صورت نقطه‌ای و پراکنده در ارتفاعات است و سبب طغیان رودخانه‌ها نمی‌شود.

هوای کرمان خنک تر می‌شود

یاوری با تاکید بر اینکه از چهارشنبه این هفته در سطح استان حدود سه تا چهار درجه‌ هوا خُنک‌تر خواهد شد، تصریح کرد: دمای کلانشهر کرمان نیز امروز در خنک ترین ساعت ۱۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم ترین ساعات به ۳۴ تا ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha