۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85234099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جدید بافق یزد معرفی شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85234099
امام جمعه جدید بافق یزد معرفی شد

یزد- ایرنا- حجت‌الاسلام "سید عباس حسینی" روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بافق یزد به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: تعیین یک امام جمعه در هر منطقه و شهرستان بر اساس مقررات و تشخیص صلاحیت‌های علمی و توانمندی طی مراحل متعدد و مختلف اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام " سید جمال نجم‌الهدی " با بیان اینکه حجت‌الاسلام حسینی جزء شخصیت‌های علمی و معنوی شهرستان بافق است و با کسب بالاترین امتیازات دوره‌ها و آزمون‌ها را طی کردند ادامه داد: پس از طی مراحل با حکم مقام معظم رهبری و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، امروز در شورای اداری به عنوان امام جمعه شهرستان معرفی شدند.

همچنین امام جمعه جدید بافق گفت: موجب افتخار است که در شهری زندگی می‌کنم که شخصیت‌های برجسته‌ای همچون آیت الله شیخ محمد تقی بافقی در آن زندگی می‌کردند و امیدواریم که بتوانیم منش و تفکر و اخلاق و رفتار و سبک زندگی ایشان را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام " سید عباس حسینی " گفت: از زحمات نزدیک سه دهه امامت جمعه حجت الاسلام سلیمانی و خدمات ارزنده ایشان تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوان از تجربیات ایشان بیش از پیش استفاده کرد و تلاش‌ها، دلسوزی‌ها و خلاقیت حجت‌الاسلام سعادت‌فر در این سه سال واقعا ماندنی است.

همچنین ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق به اهمیت همکاری بخش‌های مختلف برای برگزاری باشکوه نمازجمعه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اقامه نمازجمعه در منطقه همه مردم و مسئولان در کنار هم وظایف دینی و انقلابی خود را صادقانه انجام می‌دهند.

نمازجمعه در ۲۷ منطقه استان یزد اقامه می‌شود.

بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha