۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85234125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم جوانان راگبی ایران ۵ مهر عازم مسابقات آسیایی می‌شود

تهران- ایرنا- تیم جوانان راگبی ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، ۵ مهر عازم تایوان می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، میرمهدی حسینی سرپرست فدراسیون راگبی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این برای اولین بار است که تیم جوانان راگبی راه اندازی شده و قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا که طی روزهای ۶ تا ۱۰ مهر در چین تایپه برگزار می‌شود، شرکت کند.

وی اظهار داشت: هدف ما طی دوسال اخیر جوانگرایی و نگاه ویژه به رده سنی پایه بوده و لازم بود که با استعداد یابی و جذب نیروی جوان نسبت به تشکیل تیم ملی هفت نفره اقدام کنیم و مطمئنا حضور در مسابقات مهم آسیایی و رویارویی با تیم‌های قدرتمند کره، ژاپن، امارات و .... می‌تواند تجربه گرانبهایی برای جوانان ما باشد.

سرپرست فدراسیون راگبی تیم جوانان راگبی را آینده این ورزش پرمخاطب خواند و تصریح کرد: به واقع تیم جوانان آینده راگبی است که با حمایت و کسب تجربه می‌تواند در دوره بعدی برای کسب سهمیه المپیک مبارزه کند و بی شک هدف ما برای آینده تقویت این تیم است، یک تیم دونده و فیزیکی و سرعتی که می‌تواند به یکی از قدرت‌های آسیا تبدیل شود.

تیم جوانان راگبی ایران ۵ مهر عازم مسابقات آسیایی می‌شود

حسینی در خصوص جوانگرایی در تیم ملی بزرگسالان راگبی اذعان داشت: در تیم بزرگسالان تلفیقی از نیروهای کارآمد و باتجربه با بازیکنان جوان را مد نظر داریم تا رفته رفته میانگین سنی این تیم هم پایین بیاید و انرژی و شادابی به این مجموعه هم تزریق شود.

وی درباره نگاه ویژه به بخش بانوان تاکید کرد: برای بخش بانوان هم برنامه‌های هدفمند و مدونی را طرح ریزی کرده‌ایم که گام اول آن تشکیل تیم جوانان بخش دختران است و اعزام این تیم به رقابت‌های مهم بین المللی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha