سخنرانی رییس‌جمهور در سازمان ملل تبلیغات ضدایرانی دشمن را خنثی کرد

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه، تببین مواضع از سوی رییس جمهور در خنثی‌سازی تبلیغات دشمنان علیه جمهوری اسلامی را مهم ارزیابی کرد و گفت: آیت الله رییسی با بیان مسائل و چالش‌های عمده جهان پاسخ دشمنان را به بهترین شکل ممکن داد.

محمد مهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد اهمیت سفر رییس‌جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل و بیان مواضع صریح و شفاف جمهوری اسلامی گفت: سخنان آیت الله رییسی در مجمع عمومی سازمان ملل جامع و کامل بود و با توجه به محورهای این سخنان در افکار عمومی انعکاس جهانی داشت.

نماینده مردم تویسرکان تبیین مواضع ایران از سوی آیت الله رئیسی در خنثی‌سازی تبلیغات دشمنان را مهم ارزیابی کرد و گفت: آیت الله رییسی با بیان مسائل و چالش‌های عمده جهان پاسخ دشمنان را به بهترین شکل ممکن داد و نشان داد که جمهوری اسلامی در بیان مواضع خود شفاف است.

مفتح افزود: رییس جمهور رسالت خود در بیان گفتمان انقلاب را با مواضع صریح انجام داد و محورهای سخنان وی روشن، شفاف، گویا و در بر گیرنده تمام ابعاد و اهداف جمهوری اسلامی بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد چهارشنبه ۲۹ شهریور در سازمان ملل سخنرانی کرد و گفت: پروژه آمریکایی‌کردن جهان شکست خورده است و ملت ایران افتخار دارد که به مدد انقلاب اسلامی خود، بیشترین نقش و روشنگری را در برداشتن نقاب از صورت سلطه‌گران شرق و غرب داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha