سرمربی تیم ملی کبدی: هند تنها رقیب جدی ما در هانگژو است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کبدی گفت: رقابت بین هند و ایران نزدیک است و باقی تیم‌ها خطری برای ما ندارند. هدف ما تکرار مدال طلای دوره قبل است.

غلامرضا مازندرانی در گفت‌وگو با ایرنا درباره اردوی تیم ملی کبدی در کیش، اظهار داشت: ۱۸ روز در کیش اردو داشتیم و تمرینات خوبی بود. روی هم رفته نیاز داشتیم تا تمرینات قدرتی در ساحل انجام دهیم تا کبدی‌کاران در بدن‌سازی، قوی شوند.

وی افزود: اردویی که در کیش در سال ۲۰۱۸ داشتیم خیلی به ما کمک کرد و توان بدنی بازیکنان را بالا برد و در نهایت به طلا رسیدیم؛ اما زمان‌بندی اردوی کیش در این دوره طبق برنامه محقق نشد و مشکلاتی مالی فدراسیون و دیگر مسائل سبب شد تا طبق برنامه پیش نرویم.

سرمربی تیم ملی کبدی اضافه کرد: در هر صورت در اردوی کیش اتفاق خوبی افتاد و بازده آن اثرگذاری در تیم ملی بود و تاثیر آن را الان در تمرینات می‌بینیم. جزیره کیش محدودیت‌های سالن و تاتامی دارد؛ اما در کل برای تیم ملی کبدی خوب بود.

وی عنوان کرد: یکی از دلایلی که به کیش رفتیم این بود که هانگژو شهری بندری و همسطح دریا و شبیه جزیره کیش است؛ اما دمای آن پایین‌تر است و این موضوع تمرینات را برای ما سخت کرد و مجبور شدیم ساعت ۶ صبح تمرین کنیم تا با سطح دریا و سرعت بالا چالشی نداشته باشیم.

مازندرانی یادآور شد: در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی به وضوح دیده شد که سطح کبدی ایران از آسیا بالاتر است و تنها با هند رقابت داریم. آنها در سطح فنی و نکات ریز تکنیکی از ما بالاتر هستند و بازیکنان ایران از نظر تاکتیکی و شرایط بدنی، خوب هستند.

وی گفت: هند نیروهای انسانی زیادی در کبدی دارد؛ در حالیکه ما از نظر نیروی انسانی کمبود داریم و مجبوریم به همین تعداد آموزش دهیم. رقابت بین هند و ایران نزدیک است و باقی تیم‌ها خطر جدی برای ما ندارند. البته که شانس طلا داریم و طلای جاکارتا را تکرار می‌کنیم. بازی سختی است و تیم‌ها به هم نزدیک هستند و اشتباهات فردی و کوچک در نتیجه نهایی تعیین‌کننده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha