۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85234969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دما در سه شهر استان بوشهر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید

۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبر: 85234969
دما در سه شهر استان بوشهر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش دما در این استان، دما در شهرهای اهرم، برازجان و خورموج به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید.

پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده شهرهای دیلم و عسلویه دمای ۴۱، جم ۴۰ و سایر شهرهای استان بوشهر دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز بعد از ظهر در نواحی جنوبی وزش باد و تلاطم دریا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از فردا تا روز دوشنبه در اغلب ساعات وضعیت آرامی برای جو استان و دریا مورد انتظار است.

مساعدی ادامه داد: بنابراین در این مدت غبار محلی، در برخی ساعت‌ها وزش باد و در صبح نیز مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعت‌هایی از روز با وزش باد پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و طی ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر در نواحی جنوبی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا۱۲۰ سانتیمتر، در نواحی جنوبی گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و از بامداد فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۳۰ ، مد اول ساعت ۱۲:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۷:۰۰ و مد دوم ساعت ۲۳:۵۵ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha