پست یکی از دستگاه‌های موفق در زمینه خدمات‌رسانی به مردم است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل پست سیستان و بلوچستان گفت: شرکت ملی پست یکی از ارکان مهم و حساس در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در بین دستگاه‌های خدماتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت اله کرد روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار ویژه زابل ضمن ارائه گزارش عملکرد پست سیستان و بلوچستان، شرکت ملی پست را یکی از ارکان مهم و حساس در بین دستگاه‌های خدماتی کشور دانست و اظهار کرد: پست می‌تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها، خدمات مناسب ارائه و نقش مهمی در کاهش تردد و هزینه ها ایفا کند.

وی افزود: خدمات متعددی به شبکه پست واگذار شده و این رسالت را سنگین و گسترده تر از گذشته کرده است.

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان از آمادگی جهت هرگونه همکاری و رفع مشکلات در حوزه پستی زابل خبر داد و گفت: امیدواریم تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم پستی منجر به ارائه خدمات قابل قبول و در خور شأن مردم این شهرستان شود.

وی پست را یکی از امانتدارترین ارگان‌های خدمات‌رسان جامعه دانست و بر ضرورت پیشرفت، توسعه و ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد.

کرد در ادامه به همکاری و رفع مشکلات مبنی بر بررسی مشکلات در راستای ارائه کیفیت خدمات پستی در زابل خبر داد.

فرماندار شهرستان ویژه زابل نیز ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات پست و تلاشگران این عرصه در زابل، مشکلات موجود در اداره پست شهرستان را مطرح و خواستار رفع آنها شد.

علیرضا ملاشاهی بر تعامل سازنده مسوولان شهرستان با اداره پست برای حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: در شرایط کنونی و روی‌آوری مردم به خریدهای اینترنتی، فعالیت‌های آنلاین و پستی افزایش یافته و روند خدمت‌رسانی در ادارات پست چندین برابر شده که در این زمینه اداره پست زابل با حداقل‌ امکانات، اقدامات خوبی انجام داده است.

وی اذعان کرد: با توجه به سرعت پیشرفت‌های تکنولوژی و اوضاع کنونی فناوری‌های جدید، شرکت ملی پست باید خدمات و سرویس‌های همسو با نیازهای فعلی مردم شهر زابل را ارائه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha