فیلم| وزیر ارشاد: ۲ فیلم سینمایی با محوریت مفاخر استان ایلام ساخته می شود

ایلام - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت ۲ فیلم با محوریت مفاخر استان ایلام خبر داد و گفت: نگاه دولت توسعه حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه ای این استان است.

"محمد مهدی اسماعیلی" شامگاه پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در سفر به استان ایلام و در شورای فرهنگ عمومی این استان و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان، مشکلات و مطالبات آنان مطرح و اقدامات لازم برای پیگیری این مطالبات انجام شد.

وی با بیان اینکه نگاه دولت برای توسعه حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه ای استان ایلام است، ابراز کرد: شورای فرهنگ عمومی تقویت می شود و برای اجرای مصوبات این شورا بودجه های لازم اختصاص خواهد یافت و از موسسات مردمی حمایت خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زیر ساخت های نیمه تکمیل استان ایلام در حوزه فرهنگ و هنر تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و در حوزه زیرساخت هایی مانند سینما نیز تلاش می شود بر اساس مصوبه شورای سینما توجه ویژه ای به استان ایلام داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به ساخت ۲ فیلم سینمایی با محوریت مفاخر استان ایلام، ابراز کرد: همکاری با استان های همجوار مرزی عراق با استان ایلام نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت و طرح آن تدوین خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha