لطف‌الله نسبی: داور اشتباه‌های فاحشی داشت

هانگژو - ایرنا - سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: داور در دیدار با هنگ‌کنگ اشتباه‌های فاحشی داشت که روی نتیجه تاثیرگذار بود.

به گزارش ایرنا، جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بعد از شکست این تیم برابر هنگ‌کنگ اظهار کرد: شاهد بازی نزدیکی بین دو تیم بودیم. نیما عالمیان گیم اول را برد و اگر گیم بعدی را می‌برد قطعا نتیجه تغییر می‌کرد و روی روحیه بچه‌ها تاثیر می‌گذاشت.

وی یادآور شد: در بازی‌چهارم حریف نوشاد شانس آورد و برخی عوامل روی نتیجه بازی اثر گذاشت و بازی با آن روند عادی خود پیش نرفت. ضمن اینکه داور بازی نیز در برخی‌ مواقع اشتباهاتی کرد که تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم ملی افزود: هنگ‌کنگ تیم قدرتمندی است و رنکینگ دوازدهم دنیا را دارد و ما تیم بیست و هفتم دنیا هستیم. هنگ‌کنگ تیم بزرگی است و بچه‌های ما می‌توانستند برنده این دیدار باشند، ولی داوری اشتباهات فاحشی داشت و روی روند بازی اثر گذاشت.

نوشاد عالمیان نیز در خصوص این بازی گفت: چه صحبتی در مورد این بازی کنم؟ بازی خیلی خوب بود. نیما متاسفانه دیداری را که پیش بود را باخت بعد من بازی خودم را بردم. من عقب بودم در بازی چهارم تلاش کردم و امتیازات را گرفتم ولی امتیاز که حق من بود را داور به حریف داد. در این وضعیت که تیم دو بر یک عقب است بعد از آن نتوانستم تمرکز کنم و بازی خودم را انجام دهم. شاید بگویند بهانه است اما مقصر اصلی باخت ما داور بود. نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. من در بهترین فرم خود قرار دارم و در این مسابقات میتوانم هر حریفی را شکست دهم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha