کارخانه: دو مسابقه حساس پیش‌رو داریم؛ باید با آمادگی کامل به مصاف رقبا برویم

هانگژو- ایرنا- سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: با بیان این‌که دو مسابقه حساس پیش‌روی مردان والیبال کشورمان است. خدا رو شکر شرایط تیم به صورت کلی خوب هست و باید تا حد امکان با آمادگی کامل در ادامه رقابت‌ها حاضر شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا از هانگژو، مصطفی کارخانه درباره مسابقات پیش روی تیم ملی والیبال، اظهار داشت: تا دیدار مرحله نیمه‌نهایی باید ریکاوری خوبی انجام دهیم و آمادگی بازیکنان را حفظ کنیم. خداراشکر شرایط تیم به صورت کلی خوب هست اما باید تا حد امکان با آمادگی کامل در ادامه رقابت‌ها حاضر شویم.

وی درباره شرایط تیم ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی گفت: با توجه با هماهنگی‌ها با مسئولان کمیته ملی المپیک و از سوی دیگر، حضور در رژه برای تمامی نفرات الزامی نیست و از هر رشته چند نماینده حضور خواهند داشت و حتی محدودیت‌هایی هم از لحاظ تعداد نفرات وجود دارد، تیم ملی والیبال ایران با هشت بازیکن در مراسم شرکت می‌کند.

سرپرست تیم ملی والیبال اضافه کرد: با توجه به این‌که مراسم چندین ساعت طول خواهد کشید، سید محمد موسوی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار و محمدطاهر وادی به فیزیوتراپی می‌پردازند و در این مراسم حضور ندارند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اجباری برای شرکت همه بازیکنان در رژه افتتاحیه بازی‌های آسیایی نیست، چهار بازیکن ایران برای پیگیری مراحل درمانی خود در این مراسم شرکت نمی‌کنند.

مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۸ امروز (شنبه یکم مهرماه) به وقت چین آغاز می‌شود.

تیم ملی ایران روز دوشنبه سوم مهرماه در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف برنده دیدار پاکستان و قطر می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha