اکبری: غیبت استقلال در لیگ قهرمانان جای تاسف دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برخی مدیران باشگاه به نام این تیم هر کاری انجام دادند. تاسف دارد که استقلال با ۲ قهرمانی در آسیا و یک سال قهرمانی بدون باخت در لیگ نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

یدالله اکبری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: خوشبختانه آبی‌پوشان امتیازهای ارزشمندی را جمع کردند و توانستند در جایگاه خوبی هم قرار گیرند. چندی پیش بازیکنان به دلیل برخی مشکلات اعتصاب کرده بودند که باید به آنها حق داد اما خوشبختانه مشکل بازیکنان حل شد. البته زمان ما شرایط اینگونه نبود و بدون پول همه توان خود را برای تیم محبوب‌مان می‌گذاشتیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص غیبت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: برخی مدیران باشگاه به نام این تیم هر کاری انجام دادند. تاسف دارد که استقلال با دو قهرمانی در آسیا و یک سال قهرمانی بدون باخت در لیگ نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. نبودن استقلال هم به دلیل مباحث مالی است که تیم نمی‌تواند در این مسابقات مهم حضور داشته باشد.

اکبری با اشاره به اشتباهات داوری و همچنین درباره کمک داور ویدویی در لیگ برتر گفت: VAR خیلی می‌تواند به داوران لیگ کمک کند چون در بعضی از بازی‌های لیگ داوران صحنه‌های حساس را سوت نمی‌زنند و این موضوع باعث می‌شود حقی از تیمی گرفته شود. ولی به طور قطع با راه‌اندازی این سیستم در ورزشگاه‌ها داوران می‌توانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. امیدوارم مسئولان AFC اجازه دهند که همین سیستمی که اکنون در ۲ ورزشگاه آزادی و نقش جهان راه‌اندازی شده، باقی بماند.

وی در مورد برگشت خوردن چک‌های حامی مالی استقلال یادآور شد: باشگاه باید با اسپانسری قرارداد ببندد که پشتوانه مالی قوی داشته باشد. نمی‌دانم این چه حامی مالی است که چکش برگشت خورده است. اکنون مهم‌ترین مشکل استقلال پول است که مدیران باید پول به باشگاه تزریق کنند که چیزی تا الان از مدیران ندیده‌ایم.

پیشکسوت استقلال همچنین با بیان اینکه قانون سقف بودجه مانع گرفتن بازیکن برای استقلال شده است، عنوان کرد: بعضی از تیم‌ها هرجور دلشان می‌خواد بازیکن می‌گیرند و با بازیکنان قرارداد می‌بنند واقعا تعجب دارد که این قانون را گذاشته‌اند اگر قانونی است باید همه پایبند باشند که متاسفانه هیچ تیمی پایبند نیست. البته خداراشکر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود پیدا کردند و تیم‌های که تخلف کردند را جریمه می‌کنند. البته تا الان فقط سپاهان جریمه شده و از این امتیاز کسر شده و نشان می‌دهد که تیم‌های لیگ برتر باید حواسشان به خودشان باشد.

وی در خصوص برد استقلال در دیدار خارج از خانه مقابل مس رفسنجان، گفت: استقلال به سه امتیاز ارزشمندی رسید که در پایان فصل متوجه اهمیت آن خواهد شد. خوشبختانه تیم از ابتدا فصل امتیازهای ارزشمندی را جمع کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha