۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85238148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بررسی حق پخش مسابقات ورزشی در مناظره تلویزیونی

تهران- ایرنا- پنجمین قسمت از برنامه «جام جم» به صورت مناظره و با موضوع حق پخش مسابقات ورزشی در تلویزیون امشب سوم مهرماه روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی برنامه، «جام جم» با رویکردی نقادانه به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این برنامه در قسمت‌های اول و دوم به موضوع سلبریتی‌ها پرداخت که با حضور محمدصادق کوشکی و ابراهیم داروغه زاده موضوع‌های بحث برانگیزی را برای نخستین بار روی آنتن رسانه ملی مطرح کرد. حسین انتظامی و شهریار زرشناس نیز مهمانان قسمت سوم و چهارم بودند که به بحث درباره ذائقه سازی برای مخاطبان پرداختند.

«جام جم» در قسمت پنجم به صورت مناظره برگزار می‌شود و امشب دوشنبه (سوم مهرماه) درباره حق پخش مسابقات ورزشی به بحث می‌پردازد. مصطفی محمدی مدیر طرح، برنامه و بودجه صداوسیما و محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مهمانی هستند که بر سر این موضوع به مناظره با یکدیگر می‌پردازند.

موضوع حق پخش مسابقات ورزشی یکی از مسائل و معضلات میان صدا و سیما و به ویژه فدراسیون فوتبال بوده است که هر از گاهی به یک مناقشه پایان ناپذیر بدل شده است.

این برنامه که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد در قسمت‌های ابتدایی با نگاهی تحلیلی موضوع‌های بحث برانگیزی را که سازمان صدا و سیما با آنها مواجه بوده است، نقد و بررسی می‌کند.

برنامه «جام جم» محصول مرکز سیمرغ هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha