طرح بزرگ نمایی مشکلات کشور توسط دشمنان نظام شکست خورد

ساری - ایرنا - فرماندار شهرستان قائمشهر با اشاره به تلاش های همیشگی دشمنان برای ضربه زدن به اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران گفت :‌ آنان در اقدام جدیدشان با بزرگ نمایی مشکلات در کشور بدنبال اهداف تخریب گرانه خود بودند که این طرح آنها نیز شسکت خورده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ جواد مولایی قراء‌ روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر افزود:‌ دشمنان با اختلاف اندازی و تفرقه میان امت اسلامی هستند.

وی ادامه داد :‌ دشمنان با بزرگ نمایی مشکلات و کوچک جلوه دادن اقدامات این نظام بدنبال آن بودند تا مردم را از انقلاب مایوس کنند اما جامعه با رفتارهایی که از خود نشان داد مشخص کرد راهشان از مسیری که دشمنان بدنبال آن هستند جداست.

فرماندار قائمشهر تاکید کرد:‌برغم همه اقدامات دشمنان می بینیم ایران امروز قوی تر و قدرتمند تر از گذشته و دشمن هم ذلیل تر شده است.

وی با اشاره به اینکه واقعیت دفاع مقدس واقعیت فناوری محوری و ابزار برای کشور ما نبود، گفت: بلکه آنچه که جنگ را پیش برد اراده مستحکم یک ملت بود.

مولایی با اشاره به بازگشایی مدارس از معلمان خواست تا دوران دفاع مقدس را برای دانش آموزان تبیین کنند و گفت که نسل آینده باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به این جایگاه و اقتدار در منطقه و جهان چه تلاش هایی کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که نگاه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس در همه مدیران و آحاد جامعه ما باقی بماند چرا که نگاه جهادی برای برون رفت از مشکلات بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار قائمشهر گفت: در هفته دفاع مقدس ۸۷۰ برنامه فرهنگی در سطح این شهرستان برگزار می شود تا یادآوری رشادت های آنزمان رزمندگان کشورمان باشد.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر در این جلسه با اعلام اینکه دفاع مقدس تبدیل به یک باور و فرهنگ شده است، گفت: همه باید این فرهنگ را به نسل آینده انتقال دهیم.

سرهنگ محمدباقر قزلباش افزود: باتوجه به اینکه توان امنیتی، اقتصادی و سیاسی کشور در مقابل با رژیم بعث عراق هیچ برابری و سنخیتی نداشت اما با این اوصاف صدام به هیچ یک از اهداف خود نرسید و این رزمندگان ما بودند که با توسل به ایزد الهی و ائمه اطهار موفق و پیروز میدان شدند.

وی به آماری از نیروهای عراق و کشور ایران در آغاز جنگ اشاره ای کرد و ادامه داد: در آغاز جنگ ارتش عراق ۴۴۳ هزار نیرو داشت این درحالی است که کشور ما با ۳۹۰ هزار نیرو جنگ را آغاز کرد و هشت سال بعد از جنگ هم عراق یک میلیون نیروی نظامی داشت و کشور ایران دارای ۶۰۰ هزار نیرو بود.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر با اشاره به اینکه اگر اعتقاد داشته باشیم که جنگ همچنان ادامه دارد و تنها از فضای جنگ سخت به جنگ ترکیبی وارد شده ایم، افزود : همچنان همان کمبود ها وجود دارد اما همه ما با توسل به ایزد منان و کارهای جهادی می توانیم برنده این جنگ هم باشیم.

سرهنگ قزلباش دیگر خصوصیت دوران دفاع مقدس را مردانگی و مروت در هنگام قدرت اعلام کرد و ادامه داد: در هنگام قدرت باید مروت داشت این طور نباشد هنگامی که پست و مقامی گرفته ایم با ارباب رجوع به گونه ای رفتار کنیم که آنان احساس کنند به او زورگویی می شود بلکه باید به گونه ای با آنان برخورد کنیم که رضایت مندی آنان را جلب کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha