۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85238582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه بوشهر: مدیریت دوران دفاع مقدس موفقیت آفرین است

بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اجرای نحوه مدیریت دوران دفاع مقدس در شرایط کنونی برای امور اجرایی کشور باعث بسترساز گذر از مشکلات خواهد شد.

به گزارش ایرنا سردار علی رزمجو روز دوشنبه در همایش روایت فتح در حسینه عاشقان ثارالله با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تقویت روحیه جهادی ، تلاش و جدیت توام با امید به آینده برای کشور موفقیت های زیای رقم خواهد و باعث شکست دسیسه های دشمن علیه نظام اسلامی ایران خواهد شد.

وی افزود: جهاد تبیین فتح قله‌ها یک فریضه ضروری است که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده و ما باید اجرا کنیم.

رزمجو یادآورشد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس برای ما این بود که هیچگاه نباید از دشمن بترسیم حتی اگر دشمن دارای ابزار و ادوات و تجهیزات بیشتر و پیشرفته‌تری باشد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن و به ثمر رساندن اهداف است و بسیاری از کاخ زر و زور را در هم شکسته و قله‌های بزرگی را فتح کرده است.

سردار رزمجو امید آفرینی را لازمه امروز جامعه دانست و افزود: دشمن دنبال ناامید کردن مردم است و رسانه‌ها و افرادی که تریبون دارند و قلمی در دست دارند باید دستاوردها را بیان کنند و امیدآفرینی در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: باید بصیرت دینی و ولایت‌مداری همراه با ایثار و فداکاری در جامعه تقویت شود.

وی گفت: باید با عملیات آفندی رسانه‌ای علیه دشمن عملیات‌های بزرگ و کوچک داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: اتاق فکر دشمن در تلاش است که ملت ما را ناامید کرده و در داخل کشور چالش ایجاد کند ولی نقشه‌های آنها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha