عالمیان: حسرت برد برابر کره جنوبی بر دلم ماند

هانگژو- ایرنا- ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: دلم از این می‌سوزد که می‌توانستیم بازی را ببریم و حسرت این برد روی دلم ماند. بازی وقتی ۹ بر ۹ می‌شود، یک مقدار  حساسیت بالا می‌رود و دست‌مان دچار لرزش می‌شود. دیروز روز ما بود و امروز هم روز کره.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، نیما عالمیان پس از شکست تیم ملی تنیس روی میز کشورمان مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو و کسب مدال برنز، اظهار داشت: خیلی بازی خوبی بود، اما با شکست ما همراه شد. دلم از این می‌سوزد که می‌توانستیم بازی را ببریم و حسرت این برد روی دلم ماند. بازی وقتی ۹ بر ۹ می‌شود، یک مقدار حساسیت بالا می‌رود و دست‌مان دچار لرزش می‌شود. دیروز روز ما بود و امروز هم روز کره.

وی تأکید کرد: ما تمام تلاش مان را در این مسابقات انجام دادیم و توانستیم ژاپن را شکست دهیم. کار بزرگی بود و بعد از ۶۵ سال دوباره در بازی‌های آسیایی مدال گرفتیم. امیدوارم دوباره این مدال تکرار شود. ما هنوز در دوبل و انفرادی شانس داریم و ان‌شاءالله به مدال دوم این بازی‌ها برسیم. در دوبل قرعه‌مان خوب است و شانس مدال داریم.

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان، خاطر نشان کرد: با این مدال انتظارات بالا رفته و مسئولان هم باید کمک کنند. پشتوانه خوبی در تیم‌های ملی داریم. ای کاش ما هم می‌توانستیم با تیم کامل به مسابقات بیاییم و جای بازیکنی مانند افشین نوروزی خالی بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که شما نسل طلایی بودید و فکر می‌کنید باز هم چنین نسلی روی کار بیاید؟ گفت: البته ما در گذشته هم بازیکنان بزرگی داشتیم، اما نسل فعلی که ما هستیم، پیشرفت زیادی داشت و به جمع چهار تیم برتر بازی‌های آسیایی که تقریباً همان ترکیب جهانی و المپیک است، راه پیدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha