بیش از هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف خراسان رضوی مشارکت کردند

مشهد- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: هزار و ۴۲۱ گروه جهادی در نیمه نخست امسال به مناطق مختلف استان اعزام شدند و در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین به فعالیت پرداختند.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروها در طی این ۶ ماه به تعداد ۲۲ هزار و ۲۸۶ نفر - روز فعالیت کردند.

وی ادامه داد: سپاه با عزم و همت و تلاش جهادگران و بسیجیان در حد توان خود مشکلات مناطق کم برخوردار را برطرف می‌کند و در این مسیر مردم و خیرین نیز نقش بسزایی دارند.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس در مشارکت با کمیته امداد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پنج هزار بسته نوشت افزار تهیه و همزمان با شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس بین دانش آموزان توزیع شد که نیمی از آن، از طرف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بود.

روحانی افزود: در دهه پایانی ماه صفر نیز جهادگران بسیجی در قالب گروه های جهادی با برپایی بیش از ۲۰۰ موکب خدمات اسکان، پذیرایی، پزشکی و بهداشتی، فرهنگی و هنری را به زائران ارایه کردند.

دست کم پنج هزار گروه جهادی محله و جغرافیا محور در خراسان رضوی فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha