هزار و ۳۰۰ دانش آموز نیازمند گچسارانی چشم انتظار کمک خیرین هستند

گچساران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: بیش از هزار و ۳۰۰ دانش آموز گچسارانی در مقاطع مختلف زیر پوشش این نهاد حمایتی است که در سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک خیرین برای حمایت هستند.

هوشنگ دارفرین روز سه شنبه در آیین برپایی جشن عاطفه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد دانش آموزان بیش از ۵۰ درصد آن در روستاها ساکن هستند.

وی بیان کرد: بیش از ۵۲۵ نفر دانش آموز هم اکنون زیر پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد حمایتی هستند. ۱۰ درصد از دانش آموزان بی بضاعت شهرستان زیر پوشش این نهاد حمایتی معادل ۱۳۱ نفر ایتام است.

وی ادامه داد: بخشی از نیازمندی های تحصیلی برخی از دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان قبل از بازگشایی مدارس از سوی خیرین برطرف شد.

دارفرین ابراز کرد: در صورت تامین کمک مایحتاج تحصیلی دانش آموزان از سوی افراد نیکوکار دانش آموزان با انگیزه و روحیه بهتری سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

یکهزارو ۳۰۰ دانش آموزان نیازمند گچسارانی چشم انتظار کمک خیرین هستند

وی افزود: جشن عاطفه ها فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن حس نوع دوستی و نیکوکاری مردم جامعه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: ۱۵ هزار پاکت هدیه جشن عاطفه ها بین دانش آموزان مدارس این شهرستان توزیع خواهد شد.

دارفرین افزود: ۷۰پایگاه کمک های دانش آموزان این شهرستان را در جشن عاطفه ها جمع آوری می کنند که از این تعداد ۵۰ پایگاه ثابت است.

وی ابراز کرد: بیش از یک میلیارد ریال در سال تحصیلی گذشته از سوی دانش آموزان در جشن عاطفه ها جمع آوری شد.

دارفرین تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده از سوی اداره آموزش و پرورش بین دانش آموزان واجد شرایط و مددجو توزیع خواهد شد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha