۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85239236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی به پنج هزار و ۵۰۰ فقره تخلف در تعزیرات قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از رسیدگی به پنج هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی در نیمه نخست سال جاری برای این استان خبر داد.

علیرضا حسن پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده شامل تخلف در واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی بوده که در مجموع به پرداخت ۲۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی منجر شده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت ۲ هزار و ۲۲۰ بازرسی در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان انجام شده که بیشترین تخلفات ثبت شده مربوط به گران فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نشدن فاکتور بوده است.

به گفته حسن پور بیشترین واحدهای متخلف در استان قزوین را صنف نانوایی، مراکز عرضه مرغ، خواروبار، عرضه تخم مرغ و مشاوران املاک به خود اختصاص داده که برای این موارد نظارت و بازرسی ویژه‌ای لحاظ شده است.

این مسوول نظارت های مردمی را اثربخش ترین مولفه در پیشگیری از جرایم اقتصادی برشمرد و اظهار داشت: تعزیرات حکومتی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در برخورد با متخلفان و برهم زنندگان امنیت بازار با قاطعیت و بر اساس قانون رفتار خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از شهروندان خواست تا در راستای نظارت همگانی و برخورد وسیع با تخلفات، در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی و احتکار موضوع را حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha