۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85239538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از کتاب "راه رفتنی" در ابرکوه یزد

۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85239538
رونمایی از کتاب "راه رفتنی" در ابرکوه یزد

یزد- ایرنا- کتاب «راه رفتنی»، آخرین اثر "رحیم میرعظیم" روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدای شهرستان ابرکوه یزد در امامزادگان سید احمد و سید محمود شهر مهردشت رونمایی شد.

به گزارش ایرنا کتاب راه رفتنی، روایت‌گر خاطرات ۷۲ شهید شهرستان ابرکوه از زبان خانواده‌های این عزیزان و دوستان آنان، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در ۱۴۸ صفحه منتشر شده است.

نویسنده این اثر در یادواره سرداران و ۲۸۵ شهید شهرستان ابرکوه با تقدیر ویژه از اداره کتابخانه‌های عمومی که در ابتدا به نیت برگزاری اولین رونمایی کتاب در این شهر تلاش کردند و این موضوع به برگزاری این یادواره منجر شد، اظهار داشت: باید تلاش شود که رونمایی از هر کتابی به توسعه کتاب‌خوانی منجر شود و با توجه به همتی که در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه وجود دارد و در صورت همراهی با آنان، می‌توان به این مهم در شهرستان فرهنگی ابرکوه امیدوار بود.

میرعظیم افزود: از خانواده شهدایی که تاکنون من را مانند فرزند خود پذیرفته و گفته و ناگفته‌های خود از زندگی عزیزانشان را با من در میان گذاشته‌اند تشکر می‌کنم.

نویسنده سلسله کتاب‌های روایت‌های ماندگار در توصیه‌ای به مردم گفت: زمانی که دل‌تنگ می‌شوم به سراغ خانواده شهدا و به‌ویژه مادران شهدا می‌روم و آرامش پیدا می‌کنم و به شما توصیه می‌کنم که از این تجربه ارزشمند بهره ببرید.

ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha