خیرخواه: نتایج ژیمناست‌های ایران در هانگژو بی‌نظیر بود

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران به تمجید از عملکرد نمایندگان کشورمان در فینال ۶ وسیله پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمدرضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در پایان رقابتهای فینال ۶ اسباب اظهار داشت: برای نخستین بار ژیمناستیک ایران ۲ نماینده در فینال داشت و برای نخستین بار به مقام هفتم بازیهای آسیایی رسیدیم. ژیمناست‌ها نمایش بی‌نقصی داشتند و بسیار خوب کار کردند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک با اشاره به حریفان گفت: ژیمناست‌های چین، کره، ژاپن جملگی قهرمان جهان بودند. با این وجود کسب مقام هفتمی و دهمی توسط ۲ نماینده ایران نتیجه‌ای فوق العاده بود.

وی درباره مسابقات باقی مانده بیان کرد: در مسابقه تک اسباب مهدی الفتی را داریم که اگر بتواند عملکرد خودش را ارائه دهد، قطعا بین ۳ نفر نخست خواهد بود. متاسفم که احمد کهنی دیگر ژیمناست ایران با لغزش کوچک از حضور در فینال بازماند به ویژه اینکه وی نیز شانس مدال بود و اگر به فینال می‌رسید، قطعا جزو ۳ نفر برتر بود.

محمدرضا خسرونژاد ژیمناست ایران پس از پایان رقابتهای فینال ۶ اسباب بازیهای آسیایی اظهار داشت: مسابقات فینال بسیار سنگین و فشرده بود. یکی از جذابترین مسابقات آرتیستیک همین مسابقات است. خوشبختانه موفق شدم بهترین نتیجه تاریخ ژیمناستیک ایران را کسب کنم‌. رتبه هفتمی در فینال ۶ اسباب و قهرمان قهرمانان تا به امروز در ژیمناستیک ایران نداشته‌ایم.

وی افزود: انتظارم از خودم بیشتر بود اما تمامی توان و انرژی خودم را گذاشتم تا یک نتیجه خوب کسب کنند. از کادر فنی تشکر می‌کنم که زحمت زیادی برای من کشیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha