تجهیزات شهرداری شیراز برای خدمات‌رسانی در زمستان به نمایش گذاشته شد

شیراز-ایرنا- مانور مشترک آمادگی تجهیزات زمستانی مدیریت شهری شیراز و دستگاه های خدمات رسان این کلانشهر عصر سه شنبه در بوستان کوهستانی دراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در حاشیه برگزاری این مانور گفت: شهرداری شیراز در تهیه تجهیزات مورد نیاز فصل زمستان و برطرف کردن نواقص سال های گذشته اقدامات مؤثر و قابل قبولی انجام داده است.

مسعود زارعی ضمن بازدید میدانی از این مانور گفت: از اقدامات مثبت شهرداری، برگزاری مانورهایی با موضوعات مختلف بحران به صورت مستمر در جهت رفع نواقص عملیاتی و تجهیزاتی در زمان بحران است‌.

رزمایش زمستانه مدیریت شهری شیراز برگزار شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در خصوص تجهیزات مورد نیاز مدیریت بحران گفـت: این تجهیزات به دستور شهردار شیراز به منظور استفاده در فصل بارندگی از قبیل پمپ های خودمکش ، پمپ های آبکش، دیزل ژنراتور، ۲۰ دستگاه کامیون یدک کش، واتر جت و سایر اقلام مورد نیاز با هزینه ای بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال برای افزایش بهره وری در زمان بحران های شهر شیراز خریداری شده است‌.

غلامرضا غلامی اعلام کرد: تمامی زیرگذرهای سطح شهر مجهز به پمپ های خود مکش که با کوچکترین آب گرفتگی بدون حضور نیروی انسانی ، فعال می شود و تخلیه آب را انجام می دهد که این گوشه ای از اقداماتی به شمار می رود که در این حوزه صورت پذیرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha