گامی دیگر در جهت تامین آب پایدار ارومیه/ مدول دوم تصفیه‌خانه آب ۵۸ درصد پیشرفت دارد

ارومیه - ایرنا - معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی گفت: ساخت مدول دوم تصفیه‌خانه آب شماره ۲ ارومیه با هدف تامین آب شرب این شهر با ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

مصطفی دیبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پروژه آبرسانی به شهر ارومیه در جهت تامین آب پایدار و بهداشتی افزود: این پروژه با وجود تخصیص پایین اعتبار، با ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: این تصفیه خانه به روش BOT با ظرفیت اسمی ۲.۱ مترمکعب در ثانیه در دست ساخت است و تا سال ۱۴۰۳ آماده بهره برداری می‌شود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: احداث مخازن آب شرب برای زمان‌های اضطرار از دیگر طرح‌های در دست اجرا در راستای تامین آب شرب پایدار شهر ارومیه است.

دیبایی ارزش ریالی پروژه آبرسانی به شهر ارومیه را ۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای اجرای ۴۲ درصد باقی‌مانده پروژه ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش ایرنا، ارومیه بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و روز به روز بر جمعیت آن افزوده می شود و همین امر، لزوم اجرای طرح های جدید خدماتی برای خدمت رسانی پایدار را می رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha