۵ مهر ۱۴۰۲، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85240206
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودباوری از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: ایثارگری و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای ایستادگی در مقابل بلوک شرق و غرب باعث ایجاد روحیه خودباوری و باور کلمه ما می توانیمدر سطح جامعه شد.

به گزراش ایرنا محمد مدرسی روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه خلیج فارس اظهار کرد: از آنجا که دشمنان نمی‌توانستند استقلال و آزادی ما را ببینند، فردی دیوانه به نام صدام را تا دندان مسلح کردند به این امید که یک شبه تهران را بگیرد. اما دلیر مردان ایرانی با غیرت و همیت مانع از جابه جایی یک وجب خاک در ۸ سال دفاع مقدس شدند.

وی افزود: اگرچه در روزهای آغاز انقلاب اسلامی ارتش آمادگی چندانی نداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تشکیل نشده بود اما امروز نیروهای مسلح در آمادگی کامل برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در سطح عالی در دنیا می‌درخشند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس یادآورشد: اکنون با جنگ نرم مواجه هستیم که در هر صورت اقدامات باید ادامه داشته باشد و با هوشیاری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مشت بزرگی به دهان دشمن بزنیم.

مدرسی گفت: کمااینکه امسال در سالگرد اتفاقات پارسال مردم هوشیار ایران مشت بزرگی به دهان دشمن زدند.

آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان دانشگاه خلیج فارس در جوار یادمان شهدا دانشگاه خلیج فارس برگزار و یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.

سرهنگ یوسف بختیاری از بازماندگان عملیات کربلای چهار و نویسنده کتاب مینی بوس سرخ مهمان ویژه این برنامه بود که به بیان خاطرات خود برای حاضرین پرداخت.

پایان بخش این برنامه عطر افشانی و غبار روبی قبور شهدا توسط مسولان و کارکنان دانشگاه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha