اجتماع جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در قصرشیرین برگزار شد

قصرشیرین - ایرنا - اجتماع جمعی از جوانان قصرشیرین با رویکرد نقش آفرینی در گام دوم انقلاب روز چهارشنبه با حضور جمعی از نوجوانان و جوانان دانش آموز یا بسیجی در میدان مهدیه این شهرستان مرزی غرب کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصر شیرین در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب رهبری خطاب به ملت ایران در قدم نهادن به دهه پنجم حیات جمهوری اسلامی شامل ورود انقلاب به دومین مرحله خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی است.

سرهنگ پاسدار معارف الفتی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب فصل جدید جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد و انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت امام عصر است؛ نزدیک خواهد کرد.

اجتماع جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در قصرشیرین برگزار  شد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: ثبات و حفظ تمامیت ارضی ایران در عرصه علم و فناوری، ایجاد زیرساخت‌های حیاتی، فناوری، عمرانی و سایر عرصه‌ها، به اوج رساندن مشارکت‌های مردمی و مسابقه خدمت رسانی، ارتقای شگفت آور بینش آحاد مردم، سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات کشور و توزیع چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای جامعه، ایستادگی در برابر مستکبران جهان و محور بودن جوانان در تحقق پیشرفت نظام از جمله موارد مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب است.

در این مراسم جوانان شرکت کننده با قرائت بیانیه ای آمادگی خود را برای تحقق آرمان های نظام اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کردند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha