وویوویچ: در پست‌های مختلف اشتباهات زیادی داشتیم

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی هندبال گفت: در دیدار با عربستان در پست‌های مختلف اشتباهات زیادی داشتیم ولی از عملکرد کلی بچه ها راضی هستم و امیدوارم در مرحله بعد بتوانیم با رفع اشتباهات، بازی خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران امروز (چهارشنبه) بعد از دیدار با عربستان عنوان داشت: بازی سختی بود ، البته باید اشاره کنم که این بازی به دلیل حساسیت صعود یکی از دو تیم ایران و عربستان، متفاوت بود. ما تا لحظه آخر دست از تلاش بر نداشتیم و جنگیدیم.

وی ادامه داد: در این بازی در پست‌های مختلف اشتباهات زیادی داشتیم، ولی من از عملکرد کلی بچه‌ها راضی هستم و امیدوارم در مرحله بعد بتوانیم با رفع اشتباهات، بازی خوبی داشته باشیم. ما از این مرحله صعود کردیم و باید به فکر بازی‌های سخت‌تر برای صعود به نیمه نهایی باشیم.

علی کوهزاد ملی‌پوش هندبال ایران درخصوص نحوه صعود تیم ملی ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی گفت: عربستان از حریفان قدیمی هندبال ایران در آسیاست و تقابل دو تیم همواره به‌سود یک تیم تمام نشده. به همین دلیل بازی امروز رقابت زیبایی بود و در نهایت به تساوی رسید تا ما با امتیازی که از این بازی گرفتیم، به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در تشریح علت شادی نکردن بازیکنان و این‌که آیا تیم از شرایط جدول و قطعی نبودن صعود مطمئن نبود، گفت: از این‌که با تساوی هم به مرحله حذفی صعود می‌کردیم مطمئن بودیم اما در چند دقیقه پایانی بازی به نفع ما پیش نرفت و علت هم همین بود.

کوهزاد با اشاره به ضربه حساس پشت دروازه ایران در ۲۰ ثانیه پایانی عنوان کرد: بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند و اجازه ندادند گل بخوریم.

ملی‌پوش هندبال درباره خالی بودن دروازه ایران در دقایق پایانی و ۲ گلی که دریافت شد، گفت: این یکی از تاکتیک‌های هندبال است که دروازه‌بان بیرون می‌رود و بازیکنان ۷ بر ۶ (به لحاظ تعداد بازیکنان در زمین) بازی می‌کنند. به همین دلیل در آن صحنه دروازه ایران خالی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha