اتکای رزمندگان اسلام بر ایمان و معنویت قدرتمندترین دشمنان را به زانو در آورد

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اتکای رزمندگان اسلام بر ایمان و معنویت در کنار رزم، قدرتمندترین دشمنان اسلام و انقلاب را به زانو درآورد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز چهارشنبه در جمع نیروهای مسلح شهرستان شازند، افزود: مولفه معنوی، قدرت پنهانی ملت ایران بود که دشمن فکر نمی‌کرد امت اسلامی با استفاده از آن بتواند تمام محدودیت‌ها و تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و بیش از چهار دهه در مقابل تمامی تهدیدها از جمله تهدید نرم دشمن بایستد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی معنویت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست گفت: جوانان و امت اسلامی در ابتدای انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) به سلاح معنویت مسلح شدند و توانستند در برابر تحریم‌ها بایستند و مقاومت کنند.

وی با یادآوری وعده خداوند بر پیروزی جبهه حق در برابر باطل خاطرنشان کرد: انسان تنها در صورتی می‌تواند به محبوب خود برسد که ایثارگر واقعی باشد. شهدا کسانی هستند که دنیا و حتی آخرت را واگذار کرده و جز خداوند و رضای او چیزی ندیدند و پیروز میدان شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: اطاعت از امر ولی فقیه، کار برای خدا و توکل بر خدا مهمترین عاملی بود که باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد و این روحیه همواره در برهه‌های مختلف عامل پیروزی امت اسلامی بوده‌ است.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والا مقام در راه اسلام و قرآن اهدا کرده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha