۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85241183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظام اسلامی در سایه فرهنگ دینی توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند

رشت- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جوانان بدانند در برابر تمام هجمه‌ها و تلاش‌های دشمن نظام ما در سایه فرهنگ دینی در لحظه نقشه می‌کشد و توطئه‌های آنان را نقش برآب می‌کند.  

به گزارش ایرنا، امیر دریادار شهرام ایرانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای سرباز در مصلی بندر انزلی، گفت: جوانان ما باید بدانند وامدار خون سرخ شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هستیم و مسیر پر تلاطمی را طی کردیم که قدم به قدم آن با نور و خون پاک شهدا روشن شده است.

وی افزود: باید از هر قدمی که بر می‌داریم مطمئن شویم آیا با نظر شهدا هم مسیر است یا خیر، در غیر این صورت ما در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: دشمن ما با حماقت فکر می‌کند شهدا ما زنده نیستند آنها همواره در کنار ما بوده و دستمان را گرفته و به جلو پیش می برند. دشمن با ابهامات بسیاری روبرو است از جمله اینکه چه کسی به ما کمک می کند و چگونه باور داریم شهدا زنده‌اند؟

امیر دریادار ایرانی تاکید کرد: تمام تلاش دشمن کاستن از یاران ما است اما شهدا به انرژی‌هایی تبدیل شده‌اند که به ما کمک می کنند. اما جوانان بدانند با تمام هجمه‌ها و تلاش‌های دشمن نظام ما در سایه فرهنگ دینی در لحظه نقشه می‌کشد و توطئه‌های آنان را نقش برآب می‌کند. ما در هر لباسی که هستیم از هر قوم و مذهبی در کنار هم زندگی کرده و در برابر دشمن با نثار خون خود ایستادگی می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: جوانان بدانند و هوشیار باشند کسی که ادعای ابرقدرتی دارد از کشتی‌های بی‌مدافع دزدی می‌کنند آنها جرات رو در رویی با ما را ندارند و از راههای پست و از پشت خنجر می‌زنند.

وی با اشاره به ماموریت ناوگروه ۸۶ گفت: نیروهای ما در این ماموریت فقط دریاها را طی نکردند بلکه برای دشمن ابهام ایجاد کردند ما بر سکویی نشستیم و بردریا زدیم که روی آن نام ایران مهر خورده بود. همه آنها در این آب و خاک آموزش دیدند و ۳۲ درصد از کارکنان شرکت کننده در ماموریت ناوگروه ۸۰ زیر ۲۵ سال سن داشتند و دل به دریایی زدند که تاکنون هیچ ایرانی به آن نرفته بود. این همت و اراده از تربیت دینی و پرورش بر روی سفره هایی است که دشمن به دنبال جمع کردن آن هستند.

یادواره سه هزار و ۲۶۵ شهید سرباز وظیفه استان گیلان و چهل و دومین سالروز بزرگداشت شهادت شهید امیر سرلشکر سید موسی نامجو در مصلی بندرانزلی به همت ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) بد حضور استاندار گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئولان لشکری و کشوری گزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha