۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85241910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: سراسر جغرافیای فلسطین را زیر پای صهیونیست‌ها شعله‌ور می‌کنیم

تهران- ایرنا- «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: طی این سالها علی‌رغم تلاش‌ها برای سرکوب کردن مقاومت، اما رزمندگان آن همچنان در تمامی جبهه‌ها حضور دارند و سراسر جغرافیای فلسطین اشغالی را زیر پای صهیونیست‌ها شعله‌ور خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، الحساینه روز پنج‌شنبه به مناسبت سی و ششمین سالروز تشکیل این جنبش در گفت‌وگو با رادیو «قدس» اظهار داشت: جشنواره بزرگداشت سی و ششمین سالروز تشکیل این جنبش با عنوان «شهدا مژده پیروزی»، حامل چندین پیام مهم برای رژیم اشغالگر اسرائیل در سطح منطقه و بین‌المللی است. پیام آن به دشمن صهیونیستی این است که ملت فلسطین پرچم تسلیم را بالا نخواهد برد و مقاومت همچنان در میدان حضور دارد و با وجود تجاوزات و ترورها توانایی خود را جمع کرده و در سراسر جغرافیای فلسطین با دشمن درگیر شده است.

وی گفت: جهاد اسلامی همچنان به گزینه مقاومت و جهاد برای مقابله با دشمن پایبند است. همه گزینه‌ها و شرط‌بندی‌های دشمن شکست خورده‌ و قانون برخورد با دشمن، قانون مقاومت است نه هیچ ابراز و راه دیگری.

الحساینه ادامه داد: با وجود توطئه علیه مسئله فلسطین و روی گردانی از حقوق مردم فلسطین، مقاومت به رهبری گردان های قدس بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی، به دشمن و جهان همدست آن می‌گوید که توطئه‌ها برای از بین بردن مسئله فلسطین عملی نخواهد شد، چراکه مقاومت در صحنه حضور دارد و آمادگی بالایی برای فداکاری و مقابله با دشمن صهیونیستی دارد.

وی ادامه داد: ملت فلسطین همچنان سلاح‌هایشان را برای مقابله با دشمن صهیونیستی در دست دارند و عرصه را رها نمی‌کنند و فریب ترفندها و توطئه‌ها رژیم اشغالگر و رژیم‌های سازشگر را نخواهند خورد و آنها نمی‌توانند ملت ما را از هدف اصلی خود منحرف کنند.

این مقام جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: جهاد اسلامی سراسر جغرافیای فلسطین را زیر پای صهیونیست ها شعله‌ور خواهد کرد تا به جهان بگوییم که ملت فلسطین همچنان به گزینه‌هایشان پایبند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha