سن ایچ ساوه شکست خانگی را پذیرفت/ میزبانی که باخت حقش نبود

ساوه - ایرنا - تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در حالی مقابل کراپ الوند ایرانیان با نتیجه سه بر یک بازی را به مهمان قزوینی خود واگذار کرد که شایسته این باخت نبود.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال و از هفته هشتم، تیم سن ایچ عصر امروز(جمعه) میزبان تیم کراپ الوند ایرانیان بود که این دیدار در سالن ورزشی امام خمینی (ره) ساوه برگزار شد.

تا پیش از این بازی که با قضاوت ایمان غلامی و با کمک های آرمین ابراهیمی، یوسف صادقی و نیما صفری برگزار شد، سن ایچ با ۶ امتیاز در رده یازدهم و کراپ الوند ایرانیان نیز با هفت امتیاز در رده نهم جدول ۱۴ تیمی رقابت های لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه ۱۹ با وجود حملات متعدد سن ایچی ها بدون گل سپری شد که در این دقیقه سهیل جامدی از تیم کراپ الوند، اولین گل دیدار را به ثمر رساند تا ۲ تیم با این نتیجه به رختکن کن بروند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۳۲ این دیدار، منوچهر لطفی از بازیکنان تیم کراپ الوند دومین گل تیمش را به ثمر رساند و رضا سپندار از تیم سن ایچ ساوه در دقیقه ۳۷ نتیجه بازی را به ۲ بر یک کرد.

در آخرین دقیقه بازی علی خدادادی توانست با یک شوت از راه دور دروازه خالی سن ایچ ساوه را باز کرد و کراپ الوند ایرانیان موفق شد با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد.

سن ایچ میدان دار بازی بود

علیرضا افضل سرمربی سرمربی کراپ الوند ایرانیان در مصاحبه بعد از بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود و علی رغم اینکه بچه های ما خوب دویدند و جنگیدند اما فوتسال را بچه های سن ایچ انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه سن ایچی ها خیلی خوب کار کردند و موقعیت های خوبی را داشتند اما در موقعیت های حریف دروازه بان ما خوب عمل کرد، افزود: جایگاه فعلی هیچ کدام از این ۲ تیم در جدول شایسته آنها نیست و ما امده بودیم تا برای ارتقای جایگاه خود سه امتیاز بازی را ببریم.

شرمنده هواداران هستیم

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم سن ایچ در پایان بازی حاضر به مصاحبه نشد، اما علی زند مربی این تیم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شرمنده هواداران خود هستیم، اظهار کرد: در روزی که گلر تیم رقیب فوق العاده عمل کرد نتوانستیم روند بازی را به نفع خودمان عوض کنیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم حملات خودمان را از دقیقه اول انجام دادیم اما تنها یکی از توپ ها گل شد و امیدواریم که بتوانیم در هفته های بعد بازی ها جبران کنیم

زندی در خصوص عوامل باخت سن ایچ در چند بازی فصل جاری افزود: مصدومیت های زیاد یکی از مهمترین این دلایل است به طوریکه که در سه هفته گذشته «ابوالفضل افضلی و سامان قزوینی پور» در ترکیب تیم نبودند و «رضا سپندار» هم در این بازی مصدوم بود.

وی یادآور شد: از طرفی در این بازی نیز روح الله ایثاری به علت سرماخوردگی بازی خوبی نتوانست ارایه کند و در هفته گذشته نیز مهدی اسد شیر به علت چهار کارته بودن از بازی محروم بود.

مربی تیم فوتسال سن ایچ با اشاره به اینکه مهدی نوروزی هم در ترکیب تیم ملی افغانستان حضور دارد، افزود: امیر صبوری نیز به علت خدمت سربازی به تیم پاس پیوسته است و همچنین امروز ۶ جوان در ترکیب تیم بودند که چهار نفر آنان در بازی شرکت کردند.

در پایان این بازی کراپ الوند ایرانیان با کسب سه امتیاز بازی به رده هفتم جدول صعود و سن ایچ ساوه در همان رده یازدهم باقی ماند.

ساوه با تیم های شهرداری و سن ایچ دارای ۲ نماینده در لیگ برتر فوتسال کشور است که امروز شهرداری مهمان پوشاک حافظ ساری بود که بازی را سه بر ۲ واگذار کرد و با ۹ امتیاز در رده ۱۰ قرار دارد.

شهرداری ساوه در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال و در هفته نهم، جمعه هفته آینده ۲۱ مهر ماه میزبان تیم آلومینیوم اراک و سن ایچ ساوه نیز در اراک میهمان مقاومت البرز خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha